4 Nisan 2012 Çarşamba

Hediyeler Kime Gidiyor?

Blogger1. setimiz 37. sıra ile Işıl'a 

" Işıl dedi ki...
yorum yazmasam da nerdeyse 1 yildir takip ediyorum ben de. kizimla ben de birseyler yapmak istiyorum enerjinize hayranim. belki bu aktivite setleriyle baslariz"

 2. Setimiz 26. sıra ile Gaye'ye

"Gaye dedi ki...
çok güzel inşallah biri bize çıkar"


3. Setimiz 7. sıra ile Didem'e

"Didem dedi ki...
Merhaba, biz de çekilişte yer alalım istedim. Aktivite kitlerinizi çok beğeniyorum :)"

Gidiyor :) Çekilişe katılan tüm Kurabiyeseverlere çok ama çok teşekkür ederim. Bizi izlemeye devam edin. Devamı gelecek. Hediye kazanan kurabiyeseverler en kısa zamanda adreslerini aşağıdaki mail adresine gönderebilirler.  

7 yorum:

  1. inşallah bir daha ki sefere bize çıkar tebrikler :)

    YanıtlaSil
  2. OLEYYYYYYYYYYYY ay çok çok sevindim hemen mail atıyorum hem de en beğendiğim set çıkmış çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Suzan inşallah bir daha ki sefere size çıkar

    Sevgili Gaye mutlu olmana sevindim güle güle oynayın

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Kizim Deniz ve ben cok cok tesekkur ederiz. Blogunda aktive setleri gordugumden beri kizima uygun sevimli kaliplar ariyordum oyun hamurlari icin, tam isabet oldu.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Işıl güzel günlerde kullanmanız dileği ile...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Deniz Hanım çok teşekkür ederiz tekrar :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...