3 Nisan 2012 Salı

La La Şekilleriz Biz


Mister Maker - Bay Becerikli'yi çok sevdiğimizi söylemiştim. Almina programdaki şekilleri de çok seviyor. Onlarla dans ediyor, şarkılarını söylüyor. Bir süre önce yapmaya karar vermiştim. Bu haftasonu projemi gerçekleştirdim. Almina çok sevdi. Durup durup onlarla oynadı, şarkı söyledi. Mister Maker başlayınca onlara gösterdi. Bu kadar çok mutlu olması beni daha çok mutlu etti. 

Nasıl yaptığıma gelirsem. Daire Pınar Karper kutusundan, Kare Lipton kutusundan, Dikdörtgen Paşabahçe minik karaf kutusundan yapıldı. Üçgen bir kutu bulamadığım için tüm geometri bilgimi kullanarak kendim yaptım. Dışlarını elişi kağıdı ile kapladım ve siyah kalem ile yüz çizdim. Bir tek üçgen zorladı beni onun dışındakiler çok kolay oldu. 



12 yorum:

  1. Çok şirin olmuşlar. Cahilliğimi bağışla. Mr. Maker nedir :-)

    YanıtlaSil
  2. Mister Maker Yumurcak'ta yayınlanan bir program artık malzemelerden çok güzel çalışmalar yapıyor You tube'da bir sürü bölümü var oradan da izleyebilirsin

    YanıtlaSil
  3. Mister Maker'i ben de çok seviyorum. Hatta tam işten geliş saatime denk geliyor yemek yaparken izliyorum. Böylece yemek yapmak daha eğlenceli bir hale gelebiliyor. :)

    YanıtlaSil
  4. Biz de çok seviyoruz Bay Becerikli'yi.. Şekiller süper olmuş... Ben de yapayım kızıma :)))

    YanıtlaSil
  5. Harika olmuş,ellerinize sağlık.Ben de deneyeceğim.Fikir vermiş olduğunuz için teşekkür ederim.
    Biz de Mr.Maker fanatiğiyiz,ben de öyleyim..Hele şimdi kamyonuyla çocukların yanına gidiyor,daha eğlenceli oldu.Tvde en eğitici program Mr.Maker diye düşünüyorum.
    "Tik tak..Gitme vakti geldi,bir dakika zamanı,
    bence mümkün değil" :))
    Bu replikleri oğluma sesimi değiştirerek ben söylüyorum.
    Şaklaban gibiyim yahu:)Onu güldürmek hoşuma gidiyor

    YanıtlaSil
  6. @Havva tavsiye ederim çok keyifli

    @Hande bence de çok faydalı bir program ve o ses oyunlarını biz de yapıyoruz :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuşlar.Akşama Asel 'e göstereyim,bayılacak bunlara mr.maker bizimkinin de favorisi.

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuşlar elinize sağlık biz siz söyleyene kadar bilmiyorduk siz önerdikten sonra izlemeye başladık şekilleri ben de yapayım kızıma

    YanıtlaSil
  9. Bay becerikli bizim de favorimiz. Orada gördüğümüz etkinlikleri yapmaya Çalışıyoruz. Ama geometrik şekillerinize bayıldım. Defneye gösterdim bizde yapalım diye tutturdu. Bakalım üşenmezsem... fikrinizi kullanacağız haberiniz olsun ...

    YanıtlaSil
  10. merhaba.mister maker 11 nisan 2012 yayınında dinazor yapıyordu.mercimekli pirinçli falan.nette yapılışını bulamadım.rica etsem sizde varsa yapılışını yazar mısınız?

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Ayşe linkini veriyorum programın (series 1 episode 18)
    http://www.youtube.com/watch?v=SBxlzXzY-Iw

    Not almıştım :))

    Sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...