17 Nisan 2012 Salı

Meraklı Minik - Mart


Almina 1 yaşını yeni geçmişti Meraklı Minik almaya başladığımda. Küçük olduğu için biriktiriyordum. Bazen birlikte bakıyor, okuyor, kaldırıyorduk. Geçen konularımız çakışınca bir deneyelim dedim. Artık Almina 2.5 yaşında yapabiliriz diye düşündüm. Gerçekten de o kadar güzel vakit geçirdik ki. İlk defa domino oynadık ve çok hoşumuza gitti. Toprak tacı favorimizdi. Eşleştirme kartları ile oynadıktan sonra çıkartmaları defterimize yapıştırdık. Ama benim en çok hoşuma giden Almina'nın köstebeke "kösbebek" demesi oldu. O kadar tatlı diyor ki...

Meraklı Minik artık kaldırılmayacak :)  







12 yorum:

  1. Biz müdavimiydik. ama artık rafları pepee dergileri prenses dergileri dolduruyor ve ben meraklı minik dergisini bulamıyorum :(

    YanıtlaSil
  2. Pepee dergisi almayı bu ay bıraktım Meraklı Minik'i bulamıyorsanız üye olmanızı tavsiye ederim benim alışveriş yaptığım bir gazete bayiisine her ay geliyor hemen alıyorum

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Meraklı minik kıvamına gelmiş Almina'cık :) Maşallah :)

    Bu yıl kesmekle uğraşmıyoruz etkinlikleri, kendinden kesikli (nasıl denir bilemedim). Oh be, mini mini bir sürü piyon, pul kesmekten canım çıkıyordu :)))

    Bu arada minik bir not: Çıkartmalar ve karalamalar için çizgisiz defter kullansan daha iyi olmaz mı? Nacizene tavsiye ;)

    YanıtlaSil
  4. Haklısın aslında öyle bir defterimiz var ama kendi evimizde kalmış hafta içi anneannede kalınca böyle şeyler oluyor maalesef :)

    Evet bu kesme işi uğraştırıcı oluyor :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. paylaşım için teşekkürler... sitenizi çok beğendim, ellerinize sağlık, izlemeye aldım ;)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim hoş geldiniz
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Almina çok tatlı maşallah :) ben de uzun zamandır düşünüyorum Meraklı Minik'e üye olmayı ama acaba Rüya'yı cezbeder mi emin değilim, Almina Rüya'dan 1 ay küçük,ilgilenmiş,çok güzel zaman geçirmiş,demekki bizim de zamanımız gelmiş :)) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz çok mutlu oldum. Artık ilgilenirler diye düşünüyorum
      Sevgiler

      Sil
  8. Merhaba blogger annelerden geldim,maşallah kızınıza sizide bekleriz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler hemen sizi takibe aldık
      Sevgiler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...