26 Nisan 2012 Perşembe

Mister Maker Projesi No:1


Mister Maker daha önce de belirtiğim gibi favorimiz. Bir şeyler yapmak istiyorduk ama sanırım kendi aktivitelerimizden fırsat kalmıyordu. Artık arada onun projelerini yapmak için fırsat yaratmak niyetindeyim. Bu ilk yaptığımız projemiz. Çok keyifliydi. Kaleme ve tüylerin rengine Almina karar verdi. Bu kalem aslında yakından çekmediğim için fark edilmiyor başak burcunun kalemi yani Almina'nın burcu. Onun burç kalemini böyle süslemek de güzel oldu. Biraz tüy, pipo temizleyeci, hareketli gözler ve minik bir üçgen bu güzel kalemi yapmak için yeterli. Detaylar ve program burada


8 yorum:

  1. çok güzel olmuş bayıldım şu pipo temilzyecisinden bulamadım :( çok işe yarayan birşey siz nereden almıştınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler pipo temizleyeciyi ben büyük bir kırtasiyede bulmuştum ama internetten de almak mümkün http://www.yapyapistir.com/store/viewItem.asp?idProduct=278

      Sil
  2. Ne tatlı bakmış öyle maşallah nazardan korusun yaradan.
    Kaleminize bayıldım tüylerden bulabilirsem bende yapıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) yukarıda link verdim bulamazsanız internetten alabilirsiniz Sevgiler

      Sil
  3. Maşallah Almina'ya annesi, çok şeker bakmış, ne kadar hızlı büyüyorlar ya, her günleri başka neredese:)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Sevgili Fadiş Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...