9 Nisan 2012 Pazartesi

Nisan Duyusal Havuzu (Sensory Tub): Gökkuşağı



Gökkuşağını kim sevmez? Biz Bahar aktivitelerimize devam ederken Nisan ayı konusu için gökkuşağı ve yağmuru seçtik. Duyusal havuzumuzda gökkuşağının renklerinden nasibini aldı. Aslında niyetim renkli pirinç kullanmaktı. Ancak bu dekoratif taşların daha hoş görüneceğini düşündüm. Gerçekten de çok hoş oldu ben çok beğendim. Almina ise bayıldı. 


Havuzun İçinde: 

  • Gökkuşağı renklerinde dekoratif taşlar
  • Krapon kağıdı
  • Pompom
  • Kılıç kürdan 
  • Bilye
  • Bebek
  • Tüyler
  • Kalp ve şapka şeklinde silgi
  • Toka





5 yorum:

  1. muhteşem bayıldım Almina nasıl bayılmaz şahane birşey bu elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. bayılıyorum bu bloga ne zaman aktivite yapma işini askıya alsam taze kan oluyorsunuz elinize sağlık sizin kadar olmasa da birşeyler yapıyorum ben de

    YanıtlaSil
  3. ne kadar şanslı bir çocuğunuz var.inşaalah kıymet bilir..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş diğerleri de çok güzel

    YanıtlaSil
  5. Rengarenk çok keyifli :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...