25 Mayıs 2012 Cuma

Dil ve Matematik Aktiviteleri: Göl

˜DİL

 GÖL SÖZCÜKLERİ 



Buradaki aktivite setindeki kelimeleri Türkçeleştirdim. Türkçeleşmiş hali burada.

ÜÇ BOYUTLU EŞLEŞTİRME



˜MATEMATİK

EVA SAYI PUZZLE




Bu puzzle'ı servisi güzergahındaki bir kitapçıda gördüm. Bir gün orada indim ve aldım.  Almina çok sevdi. İlk başlarda sadece yapıp bozuyordu ancak şimdi sayarak yapıyor. Her ne kadar biz 5'e kadar çalışsak da 20'ye kadar sayıyor. 20'den 100'e kadar 10'ar 10'ar sayıyor (Pepee vesilesiyle). Geçen gün yüze "Yünnnnn" dedi çok güldük :) 


SAYI PUZZLE



Buradaki puzzle'ı 5 kadar çalıştık. 


KAPLUMBAĞA 

Yine buradaki setten aldığımız bir çalışma.





6 yorum:

  1. Denizcim bayıldım.Özelliklere sayı puzzlelerine

    YanıtlaSil
  2. üç boyutlu eşleştirmeye bayılıyorum yine harika şeyler hazırlamışsınız sevgier...

    YanıtlaSil
  3. ravensburgerin sayı puzzleını bulamıyorum .siz nerden almıştınız acaba?
    bende anne-yavru hayvan eşleştirme puzzle var. am buda çok guzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben e-bebekten almıştım bu tarz başka firmalarında var özellikle Caillou'lu ama bunu çok seviyorum ben de

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...