30 Mayıs 2012 Çarşamba

Günlük Yaşam, Duyusal Aktivite ve Kitap Rafımız: Göl


  ˜GÜNLÜK YAŞAM BECERİLERİ

TAŞ YERLEŞTİRME: KURBAĞA - KAPLUMBAĞA



Buradaki setten çıktı alarak yaptık bu çalışmamızı. 



GİYİNME  ÇERÇEVESİ : ÇITÇIT



BİLYELERLE GERİ DÜŞÜRME



Montessori Eğitim blogundaki bu çalışmayı gerçekleştirdik. Almina bilyeleri çok seviyor zaten, bu çalışmayı da pek çok kereler tekrarladık. 

MAKAS  KULLANMA


Bu makas şahane hiç bir demir kısmı yok sadece plastik bu sebeple güvenle Almina'nın eline verdim ve makasla kesme çalışmalarına başladık. 




HUNİ İLE SIVI AKTARMA


Almina'nın en sevdiği çalışma oldu. Su varsa bir çalışmada zaten bayılıyor. Dakikalarca aktarma yaptık. 



˜DUYUSAL AKTİVİTE


DUYUSAL HAVUZ - SENSORY TUB



Havuzun detayları burada



GEOMETRİ ÇALIŞMASI 



SOFRA MALZEMELERİ SINIFLANDIRMA



BÜYÜK - KÜÇÜK ÇALIŞMASI 


Balıklar buradan


 RENK ÇARKI


Renk çarkı buradan. 

TURUNCU MASA



˜ MAYIS KİTAPLIĞIMIZ: GÖL 








10 yorum:

  1. Montessori'yi çocuğunun eğitimine bu denli başarılı uygulayan başka bir Anne tanımıyorum Türkiye'de...
    Gerçekten bravo. Bukadar çalışmaya vakit ayırabilmek ve bu fikirleri yaratabilmek ya da başka bloglarda gördüklerini uygulamaya koyabilmek kesinlikle alkışlanmalı...

    Ben de kızım için bir duyusal havuz yaptım, öyle çok eğlendiki.. Yorumlarınıza sunuyorum :)
    Sevgiler...
    http://www.ceylinolmez.com/index.php/ariv/216-melek.html

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim çok mutlu oldum bakıyorum hemen linke

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Süper çalışmalar teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. harika çalışmalar. her birini evde yapıyoruz rehberimiz sizsiniz.birde hacer ve kızı var tabii.

    ben bu renkli masa olayına fransız kaldım.
    her ay farklı bi renk mi yapıyoruz aynı renk olan erşeyi topluyoruz sanırım.
    oglum renkleri çok erken öğrenmiştide acaba yapmama gerek varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :)
      Evet her ay bir renk topluyoruz Almina da biliyor renkleri ama yine de güzel bir çalışma oluyor heyecanla etrafı araştırmak keyif veriyor deneyin derim :)
      Sevgiler...

      Sil
  5. harika her zaman ki gibi renk çarkı özellikle şahane olmuş

    YanıtlaSil
  6. harikasınız:)) makası nereden aldıgınızı öğrenebilir miyim? birçok kırtasiyeye baktım ancak bulamadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben japon pazarı tarzı bir yerden aldım bir de öyle yerlere bakın isterseniz
      Sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...