16 Mayıs 2012 Çarşamba

İstanbul'da


Havalar ısınınca halamız bizi davet etti. Biz de istiyorduk gitmek. Ama sanırım zamanlamamız biraz yanlış olmuş tam Fenerbahçe - Galatasaray maçının olduğu gün Kadıköy'deydik. Gerçi o maç atmosferinin yaşamak ayrı bir heyecandı ama bu biraz bizi sınırladı. Maç bitmeden eve attık kendimizi ki iyi ki de öyle yapmışız. Böyle sıkışık bir program olunca Sevgili Nihal'e gidemedim ve çok üzüldüm. En kısa zamanda telafi edeceğiz inşallah. Kadıköy ve Moda'da biraz dolaştıktan ve güzel bir yemek yedikten sonra, Oyuncak Müzesine gittik. 


Oyuncak Müzesi gerçekten muhteşem bir yer. Sunay Akın'a içten teşekkürlerimi sunarım. Kendi oyuncaklarımı görünce hem mutlu oldum hem çocukluğuma gittim. Bu fotoğraftaki oyuncaklar ve alttaki bardaklardan benim de vardı :) 



Nuh'un Gemisi oyuncağına bayıldım. Çok güzel sensory tubs yapılır :) Flash kullanamadığım için bazı fotoğraflar kötü çıkmış ama bir mutfak oyuncaklarının olduğu bölüm vardı bayıldım. Kuzineler falan muhteşemdi. Hele bir oyun evi vardı ağzım açık kaldı.


Sonra İyi Cüceler'e gittik. Almina ve halası güzel vakit geçirirken ben de kitapları inceledim. 



Bunlarda İyi Cüceler'den aldıklarımız. Çok güzel bir hafta sonuydu. Canım Seda'ya çok teşekkür ederiz. Dönüşte Almina epey bozuldu halasından ayrıldığı için. "Yakında gelecek" dedik. Şimdi halasını bekliyor. 

8 yorum:

  1. ay Deniz güldürdün beni :)))) sensory tub. Ama varya o minnak hayvanlardan harika setler var. Amazonda gördüm bayıldım Türkiye'de çok az bir kısmı satışta malesef.
    Süpürgede Yer Var mı? ile Nohut Oda Bakla Sofa bizde de var. Cadı okuyoruz bazı geceler Beray'ın isteği üzerine. Julia Donaldson dendi mi akan sular duruyo bizim evde :))) Çok güzel seçimler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) evet o setleri biliyorum nerede denk gelsem alıyorum, bu kitaplar uzun zamandır alınmayı bekliyordu kısmet İyi Cüceler' imiş. Julia Donaldson izimde favorimiz
      Sevgiler

      Sil
  2. çok güzelmiş biz de umarım gidebiliriz sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Suzan umarım sizin de yolunuz düşer bir gün
      Sevgiler

      Sil
  3. İstanbul'da olmamıza rağmen gidemedik şu oyuncak müzesine bir türlü.

    Almina ne kadar sevinmiştir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam sana göre hemen gidin bence :) Öptüm

      Sil
  4. aynı zamanlarda aynı yerdeymisiz:) Ben de is nedeniyle İstanbul'a gitmiştim ve kızımdan uzak oldugum icin canım sıkkındı ama kardesimle bulusunca biraz keyfim yerine geldi. (hatta kızım kardessiz kalmamalı diye dusundum ama sadece dusundum :))
    biz macın cıkısına kaldık maalesef, erken kalkmakla cok cok iyi yapmıssınız.
    "nohut oda bakla sofa" da favorilerimiz arasında, ben de kızım kadar keyif alıyorum J.D.-A.S kitaplarında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) kardeş meselesi evet büyük bir çıkmaz Julia Donaldson Axel Sheffler şahane ikili gerçekten biz de çok seviyoruz

      Sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...