18 Mayıs 2012 Cuma

Kurabiyem 32. Ayında


Zaman hızla akıp giderken ve biz ona yetişmeye çalışırken düşünüyorum kimi zaman yavaşlamayı, her anı doya doya sindire sindire geçirmeyi. Kimi zaman mümkün olmasa da Almina ile birlikteyken yavaşlamak onun her anını, kokusunu içime çekerek yaşamak istiyorum. Evet büyüyor, her gün, her saat kurduğu tatlı cümleler ile yaptığı espriler ile bizi şaşırtıyor, kendine daha da hayran bırakıyor. Güzel ve anlamlı oyunlar kuruyor. Beni tedavi ediyor hatta ameliyat edip, dişlerime bakıyor. "Sana bir portakallı ilaç yazacağım tadı çok güzel" diyor. Not defterine karalıyor bir şeyler ne de olsa doktorların yazısı okunmaz değil mi? :)

Pazar günü evlilik yıl dönümüz ayrıca bu vesile ile hem aşkım, arkadaşım, her şeyim eşime hem bir tanem, aşkitom kurabiyeme hayatıma kattıkları tüm güzellikler için teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız siz olunca ben tam oldum hayat sizinle anlamlı sizi çok seviyorum... 

8 yorum:

  1. Kurabiyeye nice nice aylar yıllar sizin de yıl dönümüz kutlu olsun nice senelere mutluluğunuz daim olsum
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. tatlı Almina nice aylara yıllara maşallah sana...
    size de nice güzel yıllar dilerim
    öpücükler <3

    YanıtlaSil
  3. Ne çabuk büyüyorlar. İlk başlarda günleri sayarken şimdi ayları sayıyoruz. bir süre sonra yılları sayıcağız. Bir bakmışız ki onlar biz olmuşuz biz annemiz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) öyle sağlıklı olsunlar gerisi boş Sevgiler

      Sil
  4. dünyanın en güzel kadını asıl ben sana teşekkür ederim evlenme teklifimi kabul ettiğin ve dünyalar güzeli bir prenses verdiğin için ikinizi de çok seviyorum nice güzel senelere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkür ederim Aşkım nice senelere tekrar

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...