10 Mayıs 2012 Perşembe

Mayıs Duyusal Havuzu (Sensory Tub): Göl


Bu ay ki konumuz "Göl". Bu duyusal havuzu yaparken Anna Milbourne'ün Gölde kitabından ilham aldım. Aslında zemin için yeşil renkli taşlar düşünmüştüm fakat istediğim taşları bulamayınca yeşil mercimek kullandım. 

Havuzun İçinde:

  • Yeşil Mercimek
  • Yeşil yapay yapraklar
  • Keçeden balıklar ve nilüfer yaprağı
  • Mavi - yeşil taşlar
  • Ördek, Timsah, Kaplumbağa, Kurbağa ve olta
Keçeden yaptığım balıkların arkasına mıknatıs diktim ve böylece Almina onları avlayabildi. 




12 yorum:

  1. Kaç gündür meraktaydım hem özledim hem merak ettim yine harika olmuş elinize sağlık Almina ne güzel balık avlamış maşallah ona keçe konusunda kabiliyetim yok ama plastik balıklardan faydalanırım ben de
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) aslında keçe zor değil bence deneyin Sevgiler

      Sil
  2. harika olmuş yine her zaman ki gibi.. tüm yaptığınız etkinlikleri kaydediyorum ilerde kullanmak üzere..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Hayran kaldım yine :)) Mutlaka yapılmak üzere hafıya aldım :)) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Şahane olmuş ne diyeyim başka

    YanıtlaSil
  5. her zamanki gibi harika olmuş... balıklara diktiğiniz mıknatısları nerden buldunuz? orjinal bir fikir yaratıcılığınız süper ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim onları internetten bir arkadaşım almıştı ona bir sorayım size mail atarım Sevgiler :)

      Sil
  6. Mıknatısı keçeye dikip , balık tutabilme fikrine bayıldım. Ben de Ceylin için kullanabilir miyim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...