24 Mayıs 2012 Perşembe

Mini Bavullar


Pinterest'te bu minik bavulları gördüğüm günün akşamında English Home'da gördüm ve hemen aldım. Şimdilik Almina'nın 1 ve 2 yaş anılarını koydum içine. Geçen gün babasına bavulları göstererek "Bebeklik oyuncaklarım var içinde" dedi :) Ben de "Ama seni benim küçük bebeğimsin" dedim. Bazen de küçük bir bebek oluyor ağlıyor masustan, sonra "Ay bebeğimin uykusu gelmiş" diyorum kucağıma yatıyor ve masustan uyuyor. İşte o an yemek istiyorum. Bir de geçen gün "yerim yerim şu kulakları yerim" dedi bana farkettim ki ben Almina'yı öyle seviyorum "Yerim yerim bu yanakları yerim" şeklinde :) Boşuna dememişler "Çocuğunuzun nasıl olmasını istiyorsanız önce kendiniz olun"  .



8 yorum:

  1. Ben de ne zamandır böyle birşey arıyordum, Bambinonun çizimlerini saklamak için. Hemen gidip bakacağım. Teşekkürler, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. Ben deeeee :) Hatta acaba "çeyiz sandığı" mı alsam diyordum. Bunlar daha iyi sanki :)

    YanıtlaSil
  3. Çok şıklarmış, zaten bloglarda da bol bol görüyorum bu tür bavullardan, nereden bulunur diye düşünüyordum. Siz karşıma çıkardınız :)
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Ya ben bunlardan cok uzun suredir ariyorum , ne pariste ne ankarada bulabildim :( .. Simdiden hazirlik yapmak dusuncesiyle .. Nikah gunu icin boyle biraz wintage biseyler istiyorum .. Elimde bavul gozumde rayban gozluk fakat tahtasini ararken bu sekilde bile olmasina raziyim artik ..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...