7 Haziran 2012 Perşembe

Almina'nın Kitapları 54: Zogi


Hep okuyorduk Zogi'nin ne kadar güzel bir öyküsü olduğunu. Nihayetinde İyi Cüceler'e yaptığımız bir seferde aldık ve hemen sevdik. Zaten Julia Donaldson ve Axel Scheffler'i  sevmemek ne mümkün. Hala Tostoraman ve Değnek Adam fanlığımız sürmekte, Zogi de bunlara eklendi bile. 

Ejderhalara inanmayı seçen bir anne olarak zaten benim gönlümü hemen fethetti. Öykümüz Zogi isminde bir ejderhanın başından geçenleri anlatıyor. Zogi okula başlar ve okulda her yıl yeni bir şeyler öğrenirler. İlk sene uçmayı, sonra kükremeyi, bir sonra ki sene alev püskürtmeyi böyle devam eder dersler. Zogi bu öğrendiklerini pekiştirmek için çok çalışır ama bu sırada mutlaka başına bir kaza gelir. Bu minik yaralanmalarında bir kız ona yardım eder. Son sene gelip çattığında artık tüm ejderhalar bir prenses kaçırmayı öğrenmek zorundadırlar. Zogi uğraşır ama bir prenses kaçıramaz. Ona her zaman yardım eden kız ise aslında bir prensestir ve Zogi'ye kendisini kaçırabileceğini söyler. Bunun üzerine olaylar gelişir. Çok renkli ve temposu hiç düşmeyen bu kitabı henüz edinmediyseniz şiddetle tavsiye ederiz. 


 
Zogi
Julia Donaldson - Axel Scheffler
İş Bankası Kültür Yayınları
3+


6 yorum:

  1. Bizim de en sevdiğimiz kitaplardan hele masalda ki prensesin ismini onun ismiyle değiştirip okuduğumda değmeyin keyfine :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ne güzel fikir çaldım gitti :))

      Sil
  2. slmlar, ben esra, izmit yuvamda oturuyoruz ve hyundaide muhendisim, 2.5 yasinda deniz adinda bir oglum var, blog yazmaya yeni basladim, cocuk egitimi, aktiviteleri ve montessoriye merakim cok buyuk, elimden geldigince guzel oyunlar ve faaliyetler yapmaya calisiyorum, sizinle tanismak ve cocuklarimizi tanistirmak isterim, denizi 1 yil daha krese gondermek istemiyorum, hemen hemen tum kresleri gittim gordum erken oldugunu dusundum, ama bir oyun gurubu olsa boyle haftada 1-2 gun gorusup oynasalar yeter diye dusnuyorum, sizin aktivitelerinize bakinca ben de bir cogunu yapmisim, boyle hevesli ve merakli anne ve cocuklarla tanismak cok guzel olur diye dusunuyorum, sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi çok iyi anlıyorum ben de göndermek istemesem de Almina eylül ayında başlayacak. Elbette ben de tanışmak isterim.
      Sevgiler

      Sil
    2. merhaba deniz hanım sizi ilgiyle takip ediyorum.hatta arada arşivinizide karıştırıyorum.daha doğrusu artık karıştırmaıyorum.+18 +24 vs etiketlerine tıkladığımda açmıyor.yani bu etikete ait yayın yok diyor.aktiviteler başlığındanda baktım olmuyor.yani bazısında oluyor ama bilhassa+18 ve +24 ü tekrar incelemek istemiştim olmadı.sebebi nedir acaba?
      sevgierimle..
      bera

      Sil
    3. İlginiz çok teşekkür ederim fark etmemiştim gerçekten haklısınız hemen kontrol ediyorum

      Sevgiler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...