12 Haziran 2012 Salı

Gezmelerdeyiz...


Leylekte görmedik bu sene ama bu ara çok geziyoruz. Beni yakından tanıyanlar evcimen olarak bilir. Hele düğünmüş falan hiç gitmek istemem. Ama bu ara kendimden de beklemediğim bir performans gösteriyorum. Bunun tek olumsuz yanı aktivite yapamamamız. Onun dışında Almina da gayet memnun hayatından. Son haftalarda İkea, El Sanatları Fuarı ve İstanbul'da bir nikah vardı. Bu arada ayağımı ciddi bir şekilde kestim ve tetanoz aşısı oldum. Aslında evde kalıp dinlenmeye ihtiyacım var sanki :) 




Bu gezmelerimiz sırasında Almina bir ilk yaşadı ve vapura bindi. Çok sevdi. 

8 yorum:

  1. ohhh havalar güzel .çok iyi olmuş vapur falan..
    çocuklar aslında dışardada vakit geçirirken algısal olarak gelişiyor.
    sanada geçmiş olsun ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim evet katılıyorum bu da bir aktivite :)
      Sevgiler

      Sil
  2. gezmelere hiç aktivite yapamıyoruz gözüyle bakma bence :) Yaşayıp görerek öğrenmekten daha iyi aktivite mi olur. Ben aslında aktiviteleri sadece TV izlemesini engellemek adına yapıyorum desem yeridir :) Bol bol gezmeler diliyorum size ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru canım bence de tek derdim programladığım ve hazırlık yaptığım aktiviteleri yapamamak ama bu hafta sonu yaparız sanırım
      Sevgiler

      Sil
  3. Çok geçmiş olsun, tetenoz aşısı ağırdır!
    Bu arada Almina'nın kıyafetleriyle bizim kızın kıyafetleri birebir aynı sanırım :) Tanışsalar çok iyi anlaşacaklarmış gibi bir his var içimde.
    O ilk resimdeki bebeğin adı da Asyalı bizim evimizde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de tanışsalar iyi anlaşırlar :) bizim bebeğin adı bebiş hayal arkadaşlarının adı baya bir değişik (Selçuk, Suphi, Nazlı) ama bebeğine sıradan bir isim verdi.
      Tetanoz gerçekten bu sefer çok ağrı yaptı teşekkür ederim
      Sevgiler

      Sil
  4. Geçmiş olsun, o elleri cebinde fotoğrafa bayıldım ben yaaa :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...