1 Haziran 2012 Cuma

Jumbo Dünya Puzzle

Geçtiğimiz günlerde sipariş etmiştim bir alışveriş sitesinden. Kampanya bitip göndermişler. Bir an aklımdan çıkmış. Ben yokken arkadaşlar almış koymuşlar masamın kıyısına. Paketi görünce geldi aklıma sipariş ettiğim. Paketi açar açmaz bayıldım. Tam bizlik dedim. Kocaman parçalarıyla şahane bir dünya puzzle'ı. Zaten ana-kız severiz. Çok defalar 1000'lik yapmışlığım vardır. Büyük bir heyecan ve merakla götürdüm. Eve gittiğimizde ve önce bir kez yaptıktan sonra Almina 'da bayıldı. "Anne ben yapabilir miyim? Yardım eder misin?" dedi ve biraz benim yardımım ve Almina'nın büyük çabasıyla 2. kez yaptık puzzle'lımızı. Bayıldık ve ilk coğrafya çalışmamız da başlamış oldu. Yeğenim Ankara'da okuduğu, Halası İstanbul'da yaşadığı için bu şehirleri biliyor Almina. Harita ortaya çıkınca "Ankara'nın mı İstanbul'un mu haritası mı? diye sordu. "Bu dünyamızın haritası" dedim. Yavaştan kıta kutuları hazırlamaya başlasam iyi olacak. Almina, Antarktika ve Avustralya'yı söylemeye çalışırken çok eğlendi. Puzzle'ı almak isterseniz burada ben başka siteden almıştım. (Sevgili Hacew'imin katkısıyla) 


10 yorum:

  1. Maşallah, Almina henüz 3 yaşında bile değil ama annesi sayesinde 10 yaşında çocuğun bilmediklerini biliyor :)

    Aferinlerim hem Annesine, hem Kızına :)

    Sevgiler,
    www.ceylinolmez.com

    YanıtlaSil
  2. Çok güzelmiş gerçekten. Bizde başka dünya puzzle'ı var diye almamıştım. Alsamıydım ne :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hoşmuş gerçekten sen vesile oldun senin verdiğin link ile gördüm ve aldım biz çok beğendik Sevgiler

      Sil
  3. hemen sipariş edeceğim ben çok beğendim
    Sevgiler Almina'ya öpücükler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler umarım Öykü Duru da çok sever

      Sil
  4. ben de aldım bunu ama hala götürmedim eve :) Coğrafya etkinliklerini sabırsızlıkla bekliyorum ama erken de başlamak istemiyorum. 36 ayı mı beklemeli napmalı bilemedim. Sen ne dersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel :) Selcen bence biraz daha bekleyelim hem bu sırada kutuları da hazırlamak için fırsat olur hem onlar hazır olur ben de çok merakla bekliyorum
      Sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...