21 Haziran 2012 Perşembe

Sanat ve Müzik Aktiviteleri: Banyo

˜SANAT

KÖPÜK BOYAMA

Değişik şeylerle resim yapmak çok güzel. Bu sefer banyo malzemelerini kullandık. İlk olarak köpük boyama yaptık. Bunun için biraz tutkal, biraz bulaşık deterjanı ve boyayı su ile seyrelttik ve bir kamış yardımı ile köpürttük. Ortaya çıkan kabarcıklara kağıdımız bastırdık. Almina ısrarla mavi yapmak istedi :) Ortaya bu güzel resim çıktı. 


 KULAK PAMUĞU İLE BOYAMA


Kulak pamuğu ile boyama yaptık. Kulak pamuklarını farklı şekillerde bir araya getirdim ancak Almina en çok rulo etrafına dizdiklerimi beğendi ve onunla resim yaptı. 





DİŞ FIRÇASI İLE BOYAMA 



Son olarak diş fırçası ile bir resim yaptık. 



˜MÜZİK 


Bu ay ki şarkımız Almina'nın en sevdiği şarkılardan biri: Günaydın. Şarkı bu albümden. Şarkıyı buradan dinleyebilir, sözlerini buradan indirebilirsiniz. 

10 yorum:

  1. Denizcim birşey soracağım canım.Bu şekilde boyatmanın bir anlamı varmı? Bizde yaptığımızda neden diş fırçasıyla boyuyoruz dediğinde ne cavap vermeliyim.Çok değişik ve orjinal geldi Oğuzunda Yağızında dikkatini çekecek ve hoşuna gidecek bir çalışma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette bana göre hem eğlenceli hem de yaratıcı oluyor fırça dışında malzemeler ile resim yapmak.
      Sevgiler

      Sil
  2. çalışmalar süper bu arada hangi marka boya kullanıyorsunuz, yani hani şu sağlığa zararlı olmayanlar varmış ya.ben geçenlerde evde boya yapımı için bir tarif bulmuştum onu yapacapım en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mümkün olduğu kadar ben de kimyasal olmayan boyalar tercih ediyorum özellikle Crayon ve carioca favorimiz

      Sil
    2. Merhaba,
      burada bahsi geçen ve köpüklü boyamada kullanılan boya parmak boyası mı, ya da guaf boya filan mı?
      çocukların en çok ilgisini çekecek olan Köpüklü boyamadır sanırım, ben de onu kızımla birlikte yapmak istiyorum.
      Fikirler için teşekkürler...

      Sil
    3. tam guaj boya değil her yüzeyi boyayabilen bir boya kulak çubuğunda görülüyor minik şişeler onlar ile yapmıştık köpük boyama gerçekten çok keyifli
      Sevgiler

      Sil
  3. Ben de Bay Becerikli'de izlediğimde bayılmıştım o köpürterek yapılan boyamaya ama "tutkal" olarak ne kullanacağımı bilememiştim. Ne kullandın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal beyaz tutkal var kırtasiyelerde ondan kullandım canım

      Sil
  4. çok güzel olmuş hepsi de :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...