12 Temmuz 2012 Perşembe

Almina Sinemada


Almina'nın ilk tiyatro deneyiminden sonra sinemaya gitmek için sabırsızlanıyorduk. Pek hoşumuza gidecek film olmadığı için bir süre bekledik ve nihayet benim de en sevdiğim serilerden olan Buz Devri'nin vizyona gireceği haberi üzerine beklemeye başladık. Almina bu arada Pocoya izlemeye başladı ve bir gün, bir bölümünde sinema konusu işlendi. Bu bölümde Almina sinema, koltuk, perde, projektör kelimelerini öğrendi ve sinemada ne yapıldığını da. 

Ancak bir sorun vardı: Filmin gösterimi yaklaştıkça "Almina Buz Devri'ne gidlim mi?" diye sorduğumda "Hayır anneciğim gitmeyelim çok soğuk olur!" diyordu. Tabii bende de suç Sinemaya desem ya Almina Buz Devri 3 Dinazorların Şafağı'nı karnımda izlemişti. Anımsayamadı doğal olarak :) Biz de orijinal adını kullanmaya başladık. Ice Age'e gideceğiz falan dedik durduk ve nihayet pazar günü gittik fazla kişi yoktu  güzelce izledik. Almina Şeftali'ye Elma diyip durdu :) Bundan sonra ilk animasyonda sinemada olacağız. 

Bu arada benim gibi animasyon sever bir yetişkin iseniz Buz Devri'ni kaçırmayın. 


6 yorum:

  1. Çok soğuk olur :)) ilahi çok güldüm..
    Üç yaşını geçti kızım ama henüz tiyatro veya sinema deneyimimiz yok. Yerinde durmaz diye endişe ediyorum ben...Bakalım sizi görünce cesaretlendim :)
    Buz Devri favorilerimdendir, tekrarlarını bile hevesle izlerim :)

    YanıtlaSil
  2. bizde geçen hafta gittik gerçekten çok güzel bir filmdi Ayaz da 3D olmasına rağmen sıkılmadan izledi. Kurabiyeyi öp benim için canım sizi çoook seviyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz de sizi çok seviyoruz kocaman öpüyoruz canım

      Sil
  3. Almina çok şekersin çok, hep böyle gül oldu mu? Biz de ilk geldiği hafta Buz Devri için sinemaya attık kendimizi ve bir baktık ki 3D imiş biletleri geri verdik, siz de 3D olarak mı izlediniz nasıldı, gözlükten sıkılmadı mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özellikle 2D'yi tercih ettim ben de sevmiyorum sinema 2D olarak kalmal ıbence güzel dileğin için çok teşekkürler Sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...