2 Temmuz 2012 Pazartesi

Günlük Yaşam, Duyusal Aktivite ve Kitap Rafımız: Banyo


 ˜GÜNLÜK YAŞAM BECERİLERİ

BEBEK YIKAMAK


ÇAMAŞIR ASMAK 



BASİT YİYECEK HAZIRLAMA (PANCAKE)





DAMLALIK İLE SU TAŞIMA 




TOZ ALMA 



˜DUYUSAL AKTİVİTE

DUYUSAL HAVUZ

Duyusal havuz detayları burada

SOFRA DÜZENİ 


Keçeden hazırladığım yol gösterici. 







SERT - YUMUŞAK 


Sepetin içinde:
- Oyuncak Ayı
- Kitap
- Huni
- Pompom
- Pamuk
- Sabun 
- Oyuncak sebze






KAHVERENGİ BASAMAKLAR






MOR MASA 


˜ MAYIS KİTAPLIĞIMIZ 


12 yorum:

  1. Sanırım Almina ile oynamaya geleceğim artık :) Bir de mutfağını temizleyip, çamaşır asıyor yahu. Yerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelmeden önce haber ver pancake de yapsın :))

      Sil
  2. hep aynı şeyleri yazıyorum ama öyle durum şahane özllikle keçeden yaptığınız yol göstericiye bayıldım ellerinize sağlık
    Almina'yı öpüyorum maşallah

    YanıtlaSil
  3. Harika çalışmalar yine. Eline sağlık küçük hanımın.

    YanıtlaSil
  4. Yine birbirinden güzel çalışmalar yapmışsınız :) Harika!

    YanıtlaSil
  5. Bütün çalışmalarınız, oyunlarınız gerçektne süper süper süper.
    Siz Üniversite öğrencilerini bırakıp Kreş çağındaki öğrencilere geçiş yapsanız, Anen babalardan da bol bol dua alırsınız :)
    Geçrekten çok başarılısınız bunu sık sık söylüyorum sanırım :)
    Burada yaptığınız damlalık ile ilgili aktiviteleri yabancı bloglarda da görüyorum ve montessori materyalleri satan ebay, amazonda da avr,
    siz nereden temin ettiniz acaba, damlalık ve damlattığı o sarı materyali nereden edindiniz ?
    Sevgiler,
    www.ceylinolmez.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba çok teşekkür ederim evet aslında yanlış bir seçim olmuş gibi görünüyor ama öğrencilerim de benden çok memnunlar bırakmazlar sanırım :))
      Damlalığı çok aradım tesadüf eseri çam terebentin yağının içinde buldum damlattığımız obje vantuzlu sabunluk olarak geçiyor bir milyoncularda plastik şeyler satan yerlerde ve büyük marketlerde bulabilirsiniz
      Sevgier :)

      Sil
  6. Merhabalar, cok güzel aktiviteler. Çamasır askisini nerden aldiginizi merak ettim, yanindaki de utu masasi mi? Cok tesekkurler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu bir set askıları, mandalları, ütü ve ütü masası, çamaşırlık ve leğenden oluşan bir set ben başka bir siteden almıştım ama size bir link veriyorum oradan bakabilirsiniz
      http://www.arabulvar.com/my-little-home-camasir-seti/?pr=136210

      Sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...