19 Temmuz 2012 Perşembe

Sanat ve Müzik Aktiviteleri: Deniz Kıyısı

˜SANAT

CUPCAKE KALIBINDAN DENİZ ANASI YAPIMI



Bu bir Mister Maker Projesiydi (1. sezon 20 bölüm). Konumuz deniz kıyısı olunca hemen malzemelerimizi toparladık ve yaptık. 








YUMURTA KABINDAN YENGEÇ YAPIMI




 Biraz benim yardımım ile çok tatlı bir yengeç oldu. 


 OYUN HAMURUNDAN DONDURMA 


 DENİZ KIYISI YAPIMI 






 Almina bu tür şeyleri yapmaya bayılıyor. Palmiyeyi ben yaptım biraz zor olduğu için geri kalanı Almina'nın eseri. Fikir buradan.



˜MÜZİK 



Şarkı sözleri burada
Şarkı burada

9 yorum:

  1. Ben bu aktivitelere bayıldım. kesinlikle kopya çekeceğim. Tşk paylaşım için. Almina'nın marifetli parmaklarına sağlık. Çok becerikli maşallah.

    YanıtlaSil
  2. :) teşekkürler kolay gelsin o zaman size
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. bayıldım hemen yapalım biz de teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Her zamanki gibi harika aktiviteler :) Paylaşımınız için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. ben en çok kırmızı yengeci beğendim :)

    YanıtlaSil
  6. maşallah almina ya. ve annesine tabiki. bu fikirler bu organize.
    iyiki tanımışım sizi deniz:)
    cupcake den olana ben bizim oğlana ahtapot dedim:)
    evde çeşitli ahtapot oyuncagı oldugu için bizimki bayıldı

    YanıtlaSil
  7. bayıldım hepsine uzun süredir bakmıyordum Deniz sen harikasın Almina da bambaşka hepsi çok güzelll

    YanıtlaSil
  8. Deniz Maşallah nasıl yapabiliyor valla belki ben bile Alimna kadar yapamam

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...