17 Ağustos 2012 Cuma

Ağustos Duyusal Havuzu (Sensory Tub): Denizin Altında


Bu sefer değişik bir duyusal havuz denedik. Yazın sıcak günlerinde güzel olur diye bu sefer buz haline getirdim. Almina hem buzu ve tuzun onu nasıl erittiğini öğrendi hem de denizde yaşayan canlıları. Kocaman bir buz kütlesi olunca erimesi biraz uzun sürdü.

Havuzun İçinde:
  • Mercan, Midye
  • Mercan kayalıklarında yaşayan balık türleri
  • Dalgıç
  • Hazine Sandığı
  • Mavi taşlar
  • Deniz atı, deniz yıldızı, ahtapot




ve sonunda deniz oluştu üstelik tuzlu da :) 

8 yorum:

  1. bende çocuk olmak istiyorum =))
    çok şey mi istiyorum...

    YanıtlaSil
  2. yaz günlerinde serinletici bir aktivite olmuş. çok yaratıcısınız elinize sağlık...
    bu arada mailimi aldınız mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler siz söyleyince baktım mail kutuma ihmal etmişim çok mutlu oldum ve yanıtladım güzel mailinizi Sevgiler kocaman öpücükler

      Sil
  3. süper olmuşş..
    bizim de ağustos ayı temamız aynıydı
    görmek isterseniz
    buyrun
    http://www.enduruyanim.com/2012/08/13/agustos-ayi-duyusal-havuzumuz/

    YanıtlaSil
  4. muhteşem ama sizden ricam kullandığınız şeyleri nereden bulabileceğimizi de söylemeniz. ben de sizi gibi etkinlikler yapmak istiyorum. mesela en basitinden o küçük oyuncakları nereden aldınız bunları bile bulamam galiba :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bununla ilgili bir yazı yazmıştım http://alminabeyaz.blogspot.com.tr/search/label/S%C4%B1k%20sorulan%20sorular
      bu yazıyı okuyabilirsiniz
      Bu tür oyuncaklar oyuncakçılarda kutular içinde satılıyor büyük oyuncakçılara bakabilirsiniz ya da internetten de alabilirsiniz figür oyunca olarak aratabilirsiniz Sevgiler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...