15 Ağustos 2012 Çarşamba

Almina'nın Kitapları 60: Doğa - Deniz Kıyısı


Bu seri Almina'nın yaş grubu için fazla detaylı ama ben yine de aldım. Bu serinin daha önce Böcekler ile ilgili olanını almıştım. O yazımda da belirtiğim gibi biraz fazla bilgi içermesine karşı yine de okuduk ve en azından ben bilgilendim ve Almina'nın sorularına doğru cevaplar verecek kıvama geldim.

Kitap gerçekten çok başarılı, hem görsel hem içerik olarak çok dolu ve ilgi çekici. Biz her gün bir kaç sayfa okuduk ve resimleri inceledik. İleride Almina için daha faydalı olacaktır.

Kitap içeriği:
  • Deniz kıyısını keşfedelim
  • Kayalık sahiller
  • Kumlu sahiller
  • Deniz kabukluları
  • Kuşlar
  • Denizin içinde
  • Kıyıya yakın
İyi bir doğa gözlemcisi olmak için gerekli ipuçlarını veren şahane bir kitap.

Doğa - Deniz Kıyısı
Sarah Courtauld - Conrad Mason
TÜBİTAK
+7

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...