3 Ağustos 2012 Cuma

Bez mi? Almayalım bıraktık :)


Almina'nın kreşe başlama zamanı yaklaştıkça tedirgin oluyordum. Çünkü tuvalet eğitimimiz geçen yaz sekteye uğramış kış gelip havalar serinleyince ertelemiştik. Bahar gelince tekrar çalışmalara başladım. Kraft'ın müzikli oturağını aldık. Ancak bu işe kanalize olmak ve tamamen bezi çıkarıp atmak gerekiyormuş. 2 hafta önce vaktimin çoğunu evde geçirmeye başlayınca tamamen çıkardık bezi. İlk iki gün birer kaza ile kapadık günü. 3. gün ise her şey yoluna girdi. Hiç kaçırma olmadı. 

Rahatlıkla dışarıya çıktık. Tabii bunda yeni aldığımız My Carry Potty'nin de etkisi çok büyük oldu. Bu portatif oturak diğer portatif oturaklardan farklı, yedek torba kullanmaya gerek olmadığı için çok pratik. Çişi dökecek yer bulamasanız da sorun değil çünkü sızdırmaz bir yapısı var. Hafif olduğu için rahatlıkla Almina taşıyor ve böylece onun için daha cazip bir hale geliyor. Çok şirin. Bu oturağımız sayesinde gezmelerimiz de kazasız geçti.


Şimdi tek gece kaldı. Aslında niyetim gece de bağlamamaktı ancak birden yüklenme olur gibime geldi. Bunun için de Huggies'in Dry Nites'ını kullanmaya başladım. Bunu da aklıma getiren Sevgili Çok Bilmiş oldu. Onun tuvalet eğitimi yazılarını kesinlikle okumalısınız.  

Almina'ya bez olmadığını külot olduğunu çişi gelince yine de söylemesini söyledim. Zaten çok uzun süredir geceleri kuru kalkıyordu. Bu hafta gece külotsuz deneme yapacağım. 


Gözümde büyütüğüm bu süreç başarı ile geçti. Tabii babamızın emeğini unutmamak gerek. Aldığı oyuncak Şirinler ile Almina'yı teşvik etti  :)


Not: Bu tuvalet eğitimi ve ramazan rehaveti ile aktivitelerimizi ihmal ettik biraz, yakında onları da yazacağım :) 


20 yorum:

  1. Maşallah Almina' ya. My carry potty bizim de gözdemiz. Mihrimah onsuz dışarı çıkmıyor... Darısı bize inşallah...

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim. Biz Eylül'de hem gündüzü hem geceyi kesmiştik aynı anda. İlk günden uyanmıştı. Çocuğun hazır olması çok önemli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekürler kesinlikle onların hazır olması çok önemli biz isteyince olmuoyrmuş :)
      Sevgiler

      Sil
  3. Ah ne güzel. Darısı başımıza...

    YanıtlaSil
  4. tebrikler. inan onun içinde senin içinde çok buyuk rahatlık hele bu sıcak yaz gunlerinde.
    bizde nisanda bitirmiştik çok şükür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler kesinlikle yazı bezle geçirmek Almina için işkence olacaktı Sevgiler

      Sil
  5. Tebrikler bizde önümüzdeki yaz düşüneceğiz tuvalet eğitimini ama My Carry Potty çok iyi fikir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. My Carry Potty gerçekten çok güzel tavsiye ederim

      Sevgiler teşekkürler

      Sil
  6. Aferin Alminaya, kraftın oturağından memnunmusunuz, içi rahat temizleniyor mu?? Tavsiye üzerine mi aldınız acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet memnunum biz ilk basit bir oturak almıştık ama Almina onu koltuk niyetine kullanınca ilgisini çekmek istedik ve bunu aldık birinden tavsiye almadım ama görüntüsü çok hoşumuza gitti ve müzikli olması da Almina yı etkiledi sanırım Sevgiler...

      Sil
  7. gözünüz aydın ve darısı başıma bu oturaklar çok güzel hemen bakıyorum ben de aktiviteleri de bekliyorum dört gözle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkürler en kısa zamanda yazacağım

      Sil
  8. tebrikler Almina'ya. Benim Deniz'im eylul'de 2,5 olacak, bu sene yapamayız herhalde derken teyzemin tesvikiyle biz de bıraktık bezi. 1 hafta oldu, ilk gun kazalarımız oldu ama ondan sonra cok yasamadık. Bir de ben gece ve gunduzu aynı anda cıkardım, uzun zamandır kuru kalkıyordu, simdi de sabah 7,5da tuvalete gitcem diye uyanıyor. Bunun tek kotu tarafı maalesef ben ise gitmeden uyandıgı icin hergun "bugun ise gitme anne" demesi :(
    Ben de dışarda kullanmak icin "potette" aldım Mothercare'den ama henuz dememeye cesaret edemedim. onu da bu hafta icinde deneyecegiz bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet erken kalkınca ayrılma aşaması zor oluyordur şimdilik gündüz uykusunda bağlamıyorum ama yakında bırakacağım çünkü çok uzun zamandır bezi de kuru kalıyor. Ben de potette alacaktım ama poşetli olması nedeniyle my carry potty tercih ettim Sevgiler

      Sil
  9. Maşallah Almina ya fazla uğraştırmamış sizi...
    Bizim ufaklıkla bir aydan fazladır uğraşıorum ne tuvalete gitmek istio ne de tuvaletini söylüo :( Minik oyunlarla yapıo bazen ama onun haricinde nereye rast gelirse oraya bırakıo.
    Olmuyo ben yapamıcam galiba bu işi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur inanın kışın Almina da öyleydi hiç ilgisini çekmiyordu daha hazır değildir hazır olunca bir iki günlük mesele inanın Sevgiler

      Sil
  10. Merhaba,
    Ben de potette mi yoksa my carry potty mi alayım karar veremedim..my carry potty poşetsizse temizliği nasıl oluyor acaba? temizlik açısından poşetli olduğu için potette daha hijyenik geldi ama çocuğun kullanımı açısından hangisi daha uygun sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, sürekli poşet almak işime gelmedi açıkcası carry potty gayet güzel ve hiç bir şekilde sızıdırmadığı için oldukça hijenik dışarıda kullandıktan sonra eve gelince temizliyorum bir sorun olmuyor leke ve iz kalmayab bir yapısı var. Ben yanımda gazete kağıdı taşıyorum direk yere koymuyorum böylece dış yüzeyi de temiz kalıyor. potette nin ayakları üzerinde kimi zaman sağlam durmadığına dari eleştiriler okudum bu da benim için bir tercih etmem nedeniydi. Umarım doğru bir karar verebilirsiniz
      Sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...