6 Eylül 2012 Perşembe

Almina Tatilde



Tatilde bu yaz Kuşadası'nı tercih ettik. Otelimiz ünlü Pygeia (kuştur) plajındaydı. Deniz harikaydı. Almina yine kum, deniz ve havuz ile haşır neşir oldu. Çok eğlendi. Tatilin bir güzel yanı da emziğimizi bıraktık. Otelde biri yere düştü, diğerinin kabının içine sinek girmiş ve ölmüş. Haliyle o da kullanılmaz hale geldi. Böylece bıraktık. Hatta Almina tatilden dönünce gördüğü herkese "Sinek emziğimi kaptı" dedi. Tatilde Lisa adında bir arkadaşı oldu. Akşamları birlikte dans ettiler. Yine her zaman olduğu gibi bir kedi buldu kendine. Dönüşte Almina biraz hastalandı burnu  tıkandı. Bu yüzden okuluna biraz geç başladı. Güzel ve uzun bir tatildi :) 








4 yorum:

  1. slm,
    ikinci resimde beyaz elbiseli olan hani, bana mı öyle geldi bilmem ama Almina çok asil duruyor =) kırk bir kere maaşallah, bi de o bikinisi allah'ım fazla kilolardan korusun büyüdüğünde (büyüdüğünde bunu okuyunca ne tepki verecek merak ettim şimdi) =) ama bi gerçek var ki bu fıstık büyüdükçe dahada bi güzelleşiyor, başarılarını da okumak dileğiyle,
    öpüyorum,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin ne güzel dilekler çok teşekkürler biz de öpüyoruz Sevgiler...

      Sil
  2. Halinden memnun görünüyor Almina :)
    Artık bizim de tatil değerlendirme kriterimiz Eylül'ün memnuniyeti :)
    Ah bir de biz kurtulabilseydik şu emzikten....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çocuklar keyif alsın tatilin asıl amacı artık dinlemek değil
      Emzik işi zor geliyordu bana tesadüfleri iyi değerlendirdim bir anda kurtulduk darısı size inşallah
      Sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...