28 Eylül 2012 Cuma

Eylül Duyusal Havuzu (Sensory Tub) II: Doğumgünü


Almina'ya sürpriz olarak hazırladığım bu ayın 2. sensory tubs'u :) Tam da doğum gününde sundum. Çok sevdi.   Balonları şişirdik onlarla epey bir oynadı. 

Havuzun İçinde: 

  • Gökkuşağı Sensory Tubs'dan kalan grapon kağıtları
  • Balonlar, simli pom pomlar
  • Mum
  • Balonlu parti şapkası ve bardak
  • Şans getirsin diye yonca yaprağı
  • Minik "happy birthday" yazıları 
Güzel bir sürpriz ve hediye oluyor mutlaka yapın :) 




7 yorum:

  1. Her doğum gününde gülücükleri eşlik etsin Almina'na

    YanıtlaSil
  2. çok güzel, bayıldım. Almina yakında kendi duyusal havuzlarını yapmaya başlarsa hiç şaşırmam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Canım valla olabilir :))

      Sil
  3. nice senelere..
    Maşallah Almina'ya ;)

    YanıtlaSil
  4. Çok başarılı, bunu ben de kesin yapmak istiyorum. Biraz daha büyüdüğünde. Yaşasın blogunuz ki; benim için kitap gibi, hangi sayfaya, hangi etikete tıklasam fikri fışkırıyor :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...