13 Eylül 2012 Perşembe

Eylül Duyusal Havuzu (Sensory Tubs) : Okul


Almina okula başladığı için bu ayki konumuz kendiliğinden belli oldu. Gerçi sürpriz bir duyusal havuzum daha olacak Almina'ya söylemeyin ;) Havuzun zemini için kağıt kırpıntılarını anımsatması için beyaz grapon kağıdı kullandım.
 
Havuzun İçinde:
  • Harfler, sayılar
  • Makas, band, ataş, yapıştırıcı, silgi, balık şeklinde kalemtraş, zımba, şekilli delgeçler
  • Çeşitli boya kalemleri, parmak boyası, fırçalar
  • Defter, hesap makinesi, cetvel, bir mini kavanoz sim, büyüteç, eva şekilli baskı
  • Dünya maketi
  • Mini tahta

Almina'nın çok sevdiğini söylememe gerek yok sanırım. Baksanıza pijamalarını bile çıkartmadan hemen incelemeye başladı :)


7 yorum:

  1. Heyecanla okul duyusal havuzunuzu bekliyordum bende buna benzer bişey planlıyordum ama kara kahta ve küre aklımda yoktu. Bu arada size yine mail attım :) Emeğinize sağlık çok hoş olmuş. Bize de faydalanma imkanı verdiğiniz için çok çok teşekkür...

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Sizi ilgiyle takip ediyorum.Aynı şehirde olmamızda artı benim için.
    Sakıncası yoksa tercihinizi hangi okuldan yana kullandınız.Bende araştırma içindeyim de..
    Okul hayatıyla ilgili yayınlar da yaparsanız sevinirim..Şimdiden çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bu konu ile ilgili bir yazı yazmak niyetindeyim mail adresinizi tarcinlikurabiyem@gmail.com a atarsanız okul ile ilgili şeyleri yazarım
      Sevgiler

      Sil
  3. sevgili tarçınlı kurabiye tek kelimeyle harikasınız.ben sitenizi yeni keşfettim.oğlum 23 aylıkve çok güzel şeyler buldum.yalnız bu meteryalleri nerden buluyorsunuz yerlerinide yazarsanız çok memnun olurum.

    YanıtlaSil
  4. Evet materyaller (tüm etkinlikler için) süper ama nerelerde bulunur? En azından internetten aldıklarının sitesini bilsem faydalanıcam. Yoksa zaten sağdan soldan bu da işe yarar diye malzeme toplar bir tip oldum. Geçen gün marketten oluklu mukavva aldım, eşim ne yapacaksın diyince bir gün kullanırım dedim. bakalım hayırlısı.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Materyaller ile ilgili şurası diyemiyorum bu konuyu daha önce yazmıştım http://alminabeyaz.blogspot.com/2012/04/nasl.html önce plan yapmak sonra materyal toplamak gerekiyor. Ben öyle yapıyorum yazıya bir bakarsanız biraz olsun fikir verebilir sanırım. İlginize çok teşekkür ederim
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...