24 Ekim 2012 Çarşamba

Ekim Ayı Duyusal Havuzu (Sensory Tub) : Cumhuriyet Bayramı


Bu ay iki bayram bir arada kutlanıyor. Ben de Cumhuriyet Bayramı ile ilgili aktiviteler hazırladım. Almina okulda çok güzel bir Atatürk şiiri ezberlemiş. 30 Ekim de de bir Cumhuriyet Balosu yapacaklar. İlk fotoğraf biraz bulanık çıkmış ama yine de fikir verebilir sanırım. 

Geçen sene Ekim ayında konumuz Sonbahardı. Sonbahar Duyusal havuzu burada, diğer sonbahar aktiviteleri burada

Havuzun İçinde: 

  • Deniz kıyısı duyusal havuzundan kalan moon sand
  • Kırmızı - Beyaz krapon kağıdı
  • Bayraklar
  • Atatürk resmi
  • Kırmızı simli pompomlar
  • Türk Askerleri maketleri






Kurban ve Cumhuriyet Bayramı Kutlu Olsun 

10 yorum:

  1. çok güzel ve anlamlı olmuş tebrikler.

    YanıtlaSil
  2. Bayılıyorum sizin duyusal havuzlarınıza.. Üşenmesem ve hayal gücüm seninki kadar geniş olsa ben de yapıcam ama güvenmiyorum kendime...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bence üşenmeyin inanın çok keyifli hayal gücünüze de güvenini bence Sevgiler

      Sil
  3. Gercekten her biri birbirinden güzel tebrik ederim ayrıca fikir verdiginiz icinde teşekkür ederim sizden ricam bu duyusal havuzları nasıl sunuyorsunuz ne anlwtiyorsunuz öylece cocuğun önüne mı koyuyorsunuz bu tarz bilgiler de vererek bize yardımcı olursanız kendi adıma cok sevinirim:)

    YanıtlaSil
  4. Gercekten her biri birbirinden güzel tebrik ederim ayrıca fikir verdiginiz icinde teşekkür ederim sizden ricam bu duyusal havuzları nasıl sunuyorsunuz ne anlwtiyorsunuz öylece cocuğun önüne mı koyuyorsunuz bu tarz bilgiler de vererek bize yardımcı olursanız kendi adıma cok sevinirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) bu konu ile ilgili daha önce bir yazı yazmıştım. Linki açarsanız sanırım sorunuzun cevabını bulabilirsiniz aklınıza takılan yeni bir şey olursa lütfen tekrar yazın Sevgiler
      Link: http://alminabeyaz.blogspot.com/2012/04/nasl.html

      Sil
    2. linki okudum gerçekten çok detaylı yazmışsınız elinize sağlık,bu sensory tube leri çocuğa sunarken konuşuyormuyuz anlatıyormuyuz yoksa kendi haline incelemeye mi bırakıyoruz

      Sil
  5. Harika bir Duyusal Havuz hazırlamışsınız yine.
    Bu konuda çok yaratıcı ve başarılısınız. Eğitimci olmanın verdiği bir beceri de var sanırım :)
    Sevgiler,
    www.ceylinolmez.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler içimde yaşayan bir aktiviteci canavar varmış o uyandı sanırım kızımın doğumuyla :)) çok seviyorum hazırlamayı ayrıca şanslıyım kızım da çok ilgili onun ilgisi beni daha da çok teşvik ediyor
      Sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...