15 Ekim 2012 Pazartesi

Eylül: Okul


Artık Almina okullu oldu. Bu ay konumuz okuldu. Nihayet yazabiliyorum. Sırayla evdeki herkes hasta oldu hatta 2. tura geçtik. Tekrar hastalık kapımızı çaldı.Yoğunluk da cabası. Biraz geç oldu ama umarım bundan sonra herşey daha düzenli olur. Almina'nın okula başlaması ile bizim aktivitelerimz de şekil değiştirdi. Artık sanat ve müzik aktivitelerini yoğun olarak yapmayacağız. Okulda yeterince el işi faaliyetleri ve müzik yapıyorlar. Bundan sonra elimden geldiğince yaptığımız aktiviteleri toplu olarak yayınlayacağım. Aktivitelerimiz nicelik olarak da daha az olacak. Okul ile yoğun bir program sıkabilir diye düşünüyorum.

Bakalım bu ay neler yapmışız :)


GÜNLÜK YAŞAM BECERİLERİ

TAHTA SİLME

KALEM AÇMA



DUYUSAL AKTİVİTELER

DUYUSAL HAVUZ (SENSORY TUBS)
Detaylar burada

GÖLGESİNİ BUL






UZUN - KISA


BÜYÜK - KÜÇÜK SIRALAMA

BÜYÜK - KÜÇÜK SINIFLANDIRMA



DİL

HARF PUZZLE



KIRTASİYE AVI



MATEMATİK (1-8) 

Aktivitelerimizdeki PDF'ler buradan.

12 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun bende kaç gündür bakıyorum hasta olduğunuzu düşündüm. Ali Kemal'de baya kötü günler geçirdi hala tam iyileşmedi. Tekrar geçmiş olsun.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun maalesef havalar herkesi hasta etti sanırım
      Sevgiler

      Sil
  2. Geçmiş olsun, acil şifalar. Almina'nın okulu da hayırlı olsun, sağlıkla mutlulukla okuluna gitsin inşallah, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun,güzel almina nın okulu hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil
  4. çok geçmiş olsun. açıkcası merak etmedim değil. hiç bu kadar uzun ara vermemiştin. alıştık aslında senin duzenli blog güncellemelerine..

    Akif okula yada kreşe gitmediği halde etrafımızda okul mevsimi oldugunu anladıgı için bizde bu ay okul konusunu işledik.
    yeni konu aktivite önerilerini bekliyoruz..
    sayılarda 8 e geçmişsiniz. maşallah. biz 7 e yeni geçtik:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim valla ben de yazamayınca büyük boşluk hissediyorum ama bu ara böyle oldu umarım bundan sonra ara vermeyiz. Ekim ayı konumuz Cumhuriyet Bayramı en kısa zamanda ekleyeceğim yaptıklarımızı Almina 30 a kadar sayıyor ama hızlı gitmemek için böyle ilerliyoruz :) Sevgiler

      Sil
  5. bişey daha sorcakdım;
    yabancı bloglardaki bazı pdf lere türkçe kelimeleri nasıl ekliyorsun.
    elimde çok fazla pdf var ve ben mudahele edemiyorum onlara..
    aslında ingilizce öğretiyorum akife ama türkçe hazırlamam gereken yerlerde hiç mudahele edemiyorum kısaca ipucu versen?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En basit yolu taramak :) tarıyorum ve sonra paint yardımıyla o kelimeleri silip yerine Türkçelerini yazıyorum böyle kolay yol buldum :)) umarım işine yarar Sevgiler tekrar

      Sil
  6. Okulun hayırlı olsun güzel prenses şahane aktiviteler yine bayıldım

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,
    Blogunuzu uzun zamandır takip ediyorum ve akitivitelerinizi çok beğeniyorum. Sormak istediğim soru, Almina için hangi okulu tercih ettiğiniz.
    Sevgilerimle,
    Seda

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...