18 Aralık 2012 Salı

Aktivite Köşesinden Aktivite Odasına


Almina’nın Aktivite Köşesi bizim çalışma odamızdaydı. Çalışma odamızda kocaman bir kütüphanemiz oldukça geniş bir alan kaplıyordu. Almina’nın mutfağı ve çadırı odasındaydı, masası çalışma odasında. Biraz bölünmüşlük hissettim ve sıcak bir ramazan günü eşime “hadi bakalım” dedim :) Aklıma düşen şeyi mutlaka yapmam lazım koç burcu alameti. Niyetli niyetli giriştik kütüphaneye tüm kitapları boşalttık. Koridora taşıdık. Tekrar yerleştirdik. Almina’nın diğer eşyalarını kütüphanenin olduğu yere taşıdık. Yorucu oldu ama ben sonuçtan çok memnundum. Her gelen de kütüphanenin yeni yerini çok beğendi. Böylece Almina’ya geniş bir alan sağladık. O bu işlemler esnasında uyuyordu. Uyanınca ona da güzel bir sürpriz oldu. 






 Kütüphanemiz yeni yerinde...

23 yorum:

  1. çok güzel olmuş güle güle oynasın fıstığımız...

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel olmuş, güle güle kullansın Almina:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş. Şanslı kız şu Almina vesselam :-)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Ahh o koç burçları ben ve eşimde koç burcuyuz ve sürekli oğlanı rahat ettircez diye ev düzenini değiştiriyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) koçlar böyle aklına birşey düşmeye görsün

      Sil
  6. çok güzel olmuş. almina nın aktivite odasının herbir köşesine hayranım ..yazı tahtası hele o mutfak...süpper. kitaplıkda gayet iyi yerde görunuyor

    YanıtlaSil
  7. harika olmuş.benibile bu odaya koysan saatlerce çıkmam.güzel vakitler geçirsin burda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün bir arkadaşım da aynı şeyi söyledi :) teşekkürler

      Sil
  8. harika olmuş..benim de Duru'ya yeni yıl hediyesi bir oyun odası planım var inşallah yaparız biran önce :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolaylıklar dilerim :) Duru çok mutlu olacaktır eminim teşekkürler

      Sil
  9. Çok güzel olmuş.Eski hali de güzeldi ama şimdi hepsi bir arada daha da süper olmuş :) Umarım çok çok güzel vakitler geçirir burada tatlı kuzu :))Kitaplığın yeride gayet iyi olmuş. Ama okuma köşen varmı bilmiyorum ama ben olursa hemen kitaplığın dibinde olsun isterim okuma köşemin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her yerde okuduğum için sorun olmadı ;) Teşekkür ederiz Canım kocaman öpücükler

      Sil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK GÜZEL OLMUŞ ODANIZ. İNŞ. BİZDE EN KISA ZAMANDA YAPARIZ KIZIMA ..
      SİTEMİZE BEKLERİZ BİZDE :)

      Sil
  11. muhteşem keşke ben de kızıma böyle bir oda yapabilsem Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar bayıldım aktivite odanıza. Kızım 20 aylık oyun odamızı aktivite odasına çevirmeye çalışıyoruz şuan.Bizimde büyük bir kütüphanemiz var ve bu fikri sevdim Özge'nin oadsında kullanmak güzel olur ama acaba kendi başına tırmanmaya çalışırmı raflara? Biz o yüzden ilk etapta herşeyi uzanabileceği yüksekliğe koyduk. Bu bize 4-5 yaş grubunda daha uygun olur sanki.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...