21 Aralık 2012 Cuma

Almina'nın Kitapları 69: Merak Kütüphanesi - Deniz

Merak Kütüphanesi benim çok sevdiğim bir seri.  Her ne kadar 8-11 yaş için hazırlanmış olsa da ben yavaş yavaş tamamlıyorum seriyi. Kitapların en güzel özelliği bilgiyi eğlenceli bir şekilde sunuyor ve sorduğu sorularla beyinleri çalıştırıyor. Görseller çok başarılı. Çocuğunuz için erken olsa bile -ki biz Almina ile kitabın tamamını okuduk- size yol gösterecektir. Aktivite hazırlamada ve çocuğunuza konu ile ilgili bir şeyler anlatırken sizin de bilgilerinizi tazelemenizi sağlayacaktır. Hem tasarım hem de eğlenceli öğretici yanıyla bizim sevdiğimiz bu seriyi herkese tavsiye ederiz.


Merak Kütüphanesi: Deniz
Emanuella Busa
Boyut Yayınları
+7



2 yorum:

  1. son 1 aydır aşırı sayıda kitap depoladım resmen kitap fuarı.hepsiburada ve idefix kampanyaları üstüne bide d&r indirimleriyle henuz ogluma göstermediğim birçok kitabımız var.

    kitap taıtımına başlamışsın devamını iple çekiyorum..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...