12 Aralık 2012 Çarşamba

Kasım: Hasat


DUYUSAL AKTİVİTELER

 KAHVERENGİ MASA


RENK ÇALIŞMASI 


GÖLGESİNİ BUL 




DUYUSAL HAVUZ (SENSORY TUB) 

Detaylar burada


YAPRAK EŞLEŞTİRME


GÜNLÜK YAŞAM BECERİLERİ

KAVANOZ KAPAĞI EŞLEŞTİRME 


DAR AĞIZLI KABA MAŞA İLE AKTARMA


BUZLUĞA MAŞA İLE AKTARMA



DİL

BALKABAĞININ "B"Sİ



YAPRAKLAR VE ELMALAR



MATEMATİK

ELMA ÇEKİRDEĞİ (1-10) 

KAÇ TANE VAR? (1-10) 


BİLİM&KÜLTÜR

ELMA DÖNGÜSÜ 



Elmalı aktiviteler burada
Yapraklı aktiviteler burada
Elma Dönüşümü burada

11 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel olmuş
    Harika bir arşiv bizim için
    Çok teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  2. Hepsi cok guzel yine. bir sorum olacak. balkabafi ve B harfindeki daireleri neyle boyuyor Almina? tam istedigim gibi ama bulamamistim ben oyle birsey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zamanında bende çok aramıştım IŞIL hanım .Deniz e de sormuştum aktivite köşesinin resimlerinde görüp.onlar sünger başlıklı DOT PAİNT ler.amazonda falan var. "dot paint " diye aratırsanız bulursunuz. turkiyede alex marka getirmiş ama 6 tanesi 48 tl gibi bi fiyat. yurtdışında tanıdıgınız varsa çok çok uygun fiyata.orda tüm "local craft store" yada " dollar tree" lerde satılıyor

      deniz ben senin yerine cevapladım ama. bu konuda çok araştırıp çok aradıgım için hemen zıpladım soruya.

      Sil
    2. cok tesekkurler, yurtdısından getirtmeyi bir deneyeyim ben de.

      Sil
    3. Ben cevap verene kadar sorun hallolmuş sanırım :)) Evet Güli ile bu konuda epey kafa yormuştuk :) Sevgiler

      Sil
  3. yine şahane. :)
    sizin renk çalışması yaptıgınız ahşap puzzle'a bayılıyorum uzun zamandır arıyorum elbet bi gun karşıma çıkar dimi..hep öyle oluyorya:)markası falan varmı ?
    dot paintlere geçmişsiniz nihayet.(balbakagının b si) bizimkiler yurtdışından geldi akif bayılıyor onlarla boyamaya.üstelik 4 dolara aldılar ordan ülkemizde nekadar pahalı ya..

    hepsi birbirinden guzel. tebrikler sayılarda 10 maşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Markası yok maalesef zaman zaman arıyorum ben de arayanı çok var hep soruluyor bulursam sana hemen link göndereceğim :))
      Sevgiler

      Sil
  4. Işıl hanım bahsettiğiniz boyalardan mothercare mağazalarında var. Biz yakın zamanda aldık. Oğlum çok sevdi.Adını bilmiyor ama onunla boyadığı resimlerini göstererek istiyor : "anne bu kalemlerimi verirmisin "diyor. İndirim zamanını bekleyemedim ama girdiğinde görürsem yine alırım. Normal satış fiyatı : 15 tl. 5 renk var içinde. Adı : easy painter .
    http://www.mothercare.com/ELC-Easy-Painters/117578,default,pd.html burada görebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  5. merhaba bu etkinlikleri yapmak için kullandığınız materyalleri nereden buluyorsunuz? etkinlikleri nereden buluyorsunuz ve hangi sıra ile yapıyorsunuz teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Materyaller ve aktiviteleri yapma ile ilgili bir yazı yazmıştım linki bu:
    http://alminabeyaz.blogspot.com/2012/04/nasl.html

    aktivitleri nerden bulduğuma gelince başka bloglardan bulduklarımın linkini veriyorum. Çoğu klasik Montessori aktiviteleri onları çeşitlendiriyorum. Bir kısmı da benim bulduklarım. Umarım cevap yararlı olmuştur
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...