10 Aralık 2012 Pazartesi

Yılbaşı Hazırlıkları


Günler su gibi akıp geçiyor. Son yazım üzerinden neredeyse bir ay geçmiş. Betül Hanım'ın yorumu ile fark ettim. Kendisine tekrar teşekkür ederim. Biz iyiyiz biraz hızlı geçiyor günler, okulda çok yoğunum. Aktivitelerimizi tamamladık yenilerine bile başladık ama bir türlü bilgisayarın başına oturup onları bir düzene koyup yazamadım. Yılbaşı ağacımızı süsledik. Hediyelerimizi almaya başladık Ama Almina hediyeleri kapalı tutamıyor ki... Ağacın altına koyduğum hediyeyi bir kaç dakika sonra açılmış halde buldum. Almina çok sevindi çok istediği bir şeydi Polly Pocket'ın Güzellik Salonu. Artık açıldığı için eh ne yapalım dedik açtık oynamaya başladı :) Şimdilik bu kadar Hasat aktiviteleri en kısa zamanda geliyor...

Kendi elleriyle süsledi ağacımızı tatlım...

Buraya kadar açılmış paket :) 


Açtık sonra ve sonuç: Saatlerce oynayan kurabiye... Neredeyse uyumaktan vazgeçecekti :) 


1 yorum:

  1. merhabalar deniz hanım...
    aklım cidden sizde kaldı.çünkü bloğu ne kadar sevdiğinizi biliyorum,bu kadar aksatmadığınızı biliyorum,o nedenle merak ettim.umarım rahatsız etmemişimdir.bende bu günlerde netten biraz uzak kaldım.gelir gelmez hemen sayfanızı açtım.
    sizi burada gördüğüme çok sevindim.umarım tekrar bu kadar özletmezsiniz kendinizi.
    sevgilerimle
    betül

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...