13 Ocak 2013 Pazar

Almina'nın Kitapları 74: Merak Kütüphanesi - Çiftlik


Merak Kütüphanesi serisinden daha önce bahsetmiştim. Deniz konusunu çalışırken aldığımız kitaptan oldukça faydalanmıştık.  Geçen sene Çiftlik konumuzda aldığımız bu kitap Almina için fazla gibi geldiğinden ortaya çıkarmamıştım. Ancak bu sene Hasat konusunu ele alınca okumaya karar verdik. İyi ki de böyle karar almışım Almina içindeki resimleri çok sevdi. Özellikle Hasat zamanı konusu çok ilgisini çekti.  Kitapta Çiftlik hayatından, tarım ürünlerine, Hayvanlardan tarlada kullanılan araçlara kadar pek çok konu ele alınıyor. Daha önce de belirttiğim gibi seri 8-11 yaş arasına hitap etse de hem sizin hem çocuğunuz için büyük bir bilgi hazinesi olacaktır.



Merak Kütüphanesi – Çiftlik
Valeria Palazzolo
Boyut Yayınları
+7

3 yorum:

  1. Kitaplariniza bayiliyorum. Bircogunu not aldim ama merak kutuphanesi ilk sirada:) bir gelelim turkiyeye tozunu attiracagiz kitapcilarin,hayalim var :) yeni paylasimlarinizida sabirsizlikla bekliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim... Yazacak o kadar çok kitap var ki elimden geldiğince yazmak paylaşmak istiyorum. Bizden de Sevgiler :)

      Sil
  2. Almina ne kadar şanslı ne muhteşem annesi var maşallah

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...