16 Ocak 2013 Çarşamba

Almina'nın İngilizce Kitapları 03: In My Barn



In my barn çok güzel bir serinin bir kitabı. Diğer kitaplar Türkiye'de var mı bilmiyorum ama bir şekilde ulaşmak istiyorum. Bu kitabın en güzel özelliği ortada gördüğünüz at. O at bir kukla. Arkada parmağınızı sokup oynatabileceğiniz bir giriş var. Böylece kurabiyenizi eğlendirmek garanti. Minik tay yaşadığı ortamı ve çevresini anlatıyor. Mükemmel bir tasarımı var. Öykü de basit ve ahenkli. Ben kitabı D&R'dan almıştım. Kesinlikle tavsiye ediyoruz.  Detayını ve iç sayfalarını incelemek isterseniz burada. Taradım bazı sayfaları ama kukladan dolayı biraz kötü çıktı. Ama verdiğim linkten fikir sahibi olabilirsiniz. 

In My Barn
Sara Gillingham
Chronicle Book
+2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...