12 Ocak 2013 Cumartesi

Almina'nın Kitapları 73: Sakar Cadı Vini'nin Dev Balkabağı


Vini’yi biraz geç keşfettik sanırım. Daha büyüklere hitap ettiğini düşünüyordum. İlk aldığımız bu kitap ile Almina’nın büyük beğenisi topladı. Hikaye çok hoş ama nedense çizimleri ilk başlarda pek sevmemiştim. Ancak zamanla gözüm alıştı sanırım. Sonradan sevmeye başladım özellikle sinir sinirli sebze yiyen tavşanları :)

Vini pazara gitmekten ve dönerken aldığı zerzevatı düşürmekten bıkınca kendisi sebze yetiştirmeye başlar. Sadık kedisi de ona yardım eder ! Sebzeler büyüme işini ağırdan alınca Vini bir büyü yapar. Ancak büyü de işe yaramamışa benzer. Fakat o evine girince sebzeler devasa boyutlara ulaşır ve Vini ne yapacağını bilemez. Güzel öyküsü ile keyifli bir kitap. Almina diğer kitapları beklemeye başladı bile :)


Sakar Cadı Vini’nin Dev Balkabağı
Valeri Thomas – Korky Paul
İş Bankası Yayınları 
+3

4 yorum:

  1. Bizde de var bu kitap. Yağızın cadılara karşı bir antipatisi var ama yavaş yavaş alışıyor :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaplığınızda var mı bilmiyorum ama Süpürgede Yer var mı? Cadı sevdirmek için çok ideal :)

      Sil
  2. Var. Zaten ilk cadı korkusu onla başladı :-) http://yagizlahayat.wordpress.com/2012/12/17/cadilar-ve-kitaplar/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...