9 Ocak 2013 Çarşamba

Anket Sonucu ve Hediye...



Evet anketimizin birincisi ÇİFTLİK oldu hem de açık ara. Benim de en sevdiklerimden. Ankette ilginç de bir sonuç çıktı benim çok tatmin olmadığım banyo da epey beğeni toplamış. Buna çok sevindim. Yorum bırakan herkese çok teşekkür ederim. Çok güzel yorumlardı o kadar çok sevindim ki... Ufacık bile bir fikir verebiliyorsam ne mutlu bana.  Gelelim kazanana. Gönül ister ki herkese ufak bir şey göndereyim. Ama bu minik hediyelerim devam edecek inşallah. Evet kazanan: 


26. sıra ile : Nurşen  2 Ocak 2013 18:19

“hepsi çok güzel,benim favorim banyo ve çiftlik”

Ve minik hediyem Mini Sanat Kutusu. Yavrunuz ile güzel vakit geçirmenizi dilerim. Adres bilgilerinizi tarcinlikurabiyem@gmail.com adresine gönderirseniz en kısa zamanda kargoya veririm.  Tekrar herkese çok teşekkür ederim.






9 yorum:

  1. Kazanacağıma kesin gözüyle bakıyordum. Çok üzgünüm şu an :p

    YanıtlaSil
  2. hediye de süpermiş, yine kazanamadık, tüh:((

    YanıtlaSil
  3. bende merakla bekliodum sonucu. çiflik hakkaten birinciliği hakediyordu fikir ayrıntılar muhteşemdi tabikii:)
    kazanan arkadsı tebrik ediyoruz oglumla. neyhseki evde olan bişeymiş hediye çok üzülmedik.:)bi sonrakine bakıcas artık..sizi seviorus:)

    YanıtlaSil
  4. iki gündür evde bilgisayar yoktu,bu yüzden biraz geç haberim oldu adımı görünce çok şaşırdım ve sevindim,teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tebrikler :)) mailiniz aldım yarın göndereceğim kargonunuzu güle güle kullanın
      Sevgiler

      Sil
  5. Kaçırdık :( ama tebrik ederiz kazananı

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...