10 Ocak 2013 Perşembe

Ayın Aktivite Kitabı: Renkler


TÜBİTAK'ın bu serisini çok seviyorum. Fırsat buldukça Almina daha küçükken almıştım. Kitapları çalışmak için 3 yaşını beklemeye karar vermiştim. Okula başlamak, ameliyat, koşturma derken yeni yıl ile birlikte bu kitaplara çalışmaya karar verdik. Verdik diyorum Almina  kitaplarının arasında görünce çok merak edip inceledi ve yapmak istediğini söyledi. İlk kitabı da Almina seçti. 

Renkler kitabı temel renklerden ve kolaydan başlayarak zora doğru giden birbirinden güzel alıştırmalar ile dolu. Resimlerin altındaki bölümde çocuğunu yönlendirici sorular soruyor ve cevap doğrultusunda boyamasını istiyor.  İlerleyen sayfalarda gökkuşağı renkleri, renklerin karışımları da çalışma konuları arasında biz kitabın tam ortasındayız.  Biz çok keyif alarak çalışıyoruz.




Renkler
Karen Bryant-Mole
TÜBİTAK
+3

5 yorum:

  1. Süpermiş bana fikir oldu sağol...

    YanıtlaSil
  2. tubitak kitaplarını almakda hiç düşünmeden alıyorum ama bu seri çizgiler sayılar renkler almadım henuz içeriği nedir bilmiyordum bile. renkleri çokdaan ögrendik ne gerek var diye düşünmüştüm ama içerik başkaymış teşekkürler. listeye ekliyelim.:)teşekkürler deniz.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Canım renkleri bilmesi daha güzel alıştırmaları daha rahat yapar ve konu ilerledikçe zorlanmaz diye düşünüyorum.Almina ile bir sürü renk çalışması yapmamaıza rağmen bunu da çok sevdik Sevgiler :)

      Sil
  3. Valla siz okul öncesi öğretmeni olsanız bu kadar olabilirdi nereden geliyor bu fikirler ben de bu seriyi almaya başlamıştım ama aylık olarak sunmak hiç aklıma gelmemişti iyi başlamamışız ben de böyle yapayım imza kopyacı suzan :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...