11 Ocak 2013 Cuma

Mister Maker Projesi No:2

Aslında bu eski bir çalışma Almina'nın ameliyatından sonra evde olduğumuz dönemde yapmıştık. Taslak olarak kalmış yayınlayayım dedim.

Mister Maker’ı  çok özlüyoruz. You Tube da tüm bölümleri varken onları da kaldırdılar. Bu yüzden hafızama güvenmek zorundayım bundan sonra. Halbuki yapmak istediğim ne çok şey vardı. Bu projede ıslak mendil kapağına, kartonlara, yapıştırıcıya ve Ikea kataloguna ihtiyacınız var :) Bir de hayalet çizimine tabii. Benim gibi çiziminize güvenmiyorsanız internetten çıktı alabilirsiniz. Almina kapağı görünce bundan bir şey yapalım demişti benim de aklıma bu geldi ve çok keyifle yaptık. Bu proje Mister Maker 2. sezon 5. bölümünde yayınlanmıştı. Bulabilirseniz bana da haber verin ;)




5 yorum:

  1. mr maker benim kızımında ilk aşkıydı :)) zevkle seyrederdik.yokluğunun kesinlikle farkındayız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Keşke tekrar yayınlansa bin kere aynı bölümü yayınladıkları çizgi filmler yerine

      Sil
  2. :) ah ah gitti gül gibi mr.maker :)) bende o izlediğim zamandan yapmak için mendil kapağı biriktirmiştim bir kaç tane.Hala yapılacak bekliyor. İşin kötü tarafı unutmuştum bile.İyi oldu yazdığın hatırlamış oldum Deniz'cim :) Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya :( neyse sana hatırlattığıma sevindim siz de yapın ;) Öperim Canım

      Sil
  3. Mister Maker'ı sayenizde keşfetmiştik ama gerçekten özlüyoruz biz de

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...