14 Ocak 2013 Pazartesi

Ocak Ayı Duyusal Havuzu (Sensory Tub): Kutuplar


Bu ay ki konumuz Kutuplar. Kış olunca bu konuyu çalışmanın daha iyi olacağını düşündüm. Bu sefer ana malzememiz buzdu :) Duyusal havuz olarak kullandığım kabı suyla doldurup bir gece derin dondurucuda beklettim. Minik bir gölcük oluşturmak için başka su dolu küçük bir kabı suyun içine oturttum. O minik kabın içinde donan buzu da tepecik olarak kullandım.  Almina bayıldı zaten su ile oynamayı çok sever. Katı hali olsa da çok zevk aldı. Kutup ayıları favorisi oldu. Yüzmeye giden yavruları annesi yemeğe çağırdı :)



Geçen sene ki Duyusal Havuzumuz burada


15 yorum:

  1. bende bayıldım çok güzel olmuş yine. kutup hayvanlarını nerden buldun ya. kutup ayıları penguenler şahane..:)gölcük oluşturmak falan harika fikir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkürler Kutup hayvanları Oyuncak Denizinden, Penguen D&R dan soğuk ama keyifliydi :)) tavsiye ederim bir de şahane kitaplarımız var onlar yazılmayı bekliyor pek yakında

      Sil
  2. off harikaaasınız :) bayıldık buna :) çok güzel olmuş emeklerine sağlık :)ince ayrıntıları bile planlamışsın canım :) tebrik ediyor paylaşımlarınızı bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :)) Elbette çalışmaya devam
      Sevgiler

      Sil
  3. benzerini bizde yapmıştık ama bu daha eğlenceli gözüküyor en kısa zamanda denemeliyiz:)

    YanıtlaSil
  4. Yine muhteşem olmuş bayıldım elinize sağlık süpersiniz

    YanıtlaSil
  5. Süper olmuş ellerinize Saglik. Kutup hayvanları alışverişine çıkıp bizde deniycez. Paylaştığınız icin teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  6. Harika olmuş Almina büyük bir keyifle oyuna dalmış :) Sevdikleri şeylerle bu denli ilgililer.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duyusal havuz dikkat süresini de uzatıyor bu yüzden de kesinlikle faydalı
      Bizden de Sevgiler

      Sil
  7. Bayıldım...ellerinize saglık

    YanıtlaSil
  8. Kutup deyince buz..yani süper fikir..tebrikler bir an önce yapılması gerekenler listesine alındı :)Kolaylıklar dilerim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...