2 Ocak 2013 Çarşamba

Sizce Hangisi?


Bugüne kadar 16 adet duyusal havuz yaptım. Almina hepsini çok sevdi ve ilgi gösterdi. Ben de sevdim bir kaç tanesini daha çok sevmiş de olabilirim. Merak ettiğim sizlerin hangisini en çok beğendiğiniz. Yorum olarak favorinizi yazarsanız çok sevinirim. Ayrıca yorum bırakanlar arasından bir kişiye minik bir hediyemiz olacak. Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler

Not: Detaylara bakmak isterseniz fotoğrafların altındaki başlıklara tıklayabilirsiniz :) 

















58 yorum:

  1. 1. hasat
    2.çiftlik

    ikisine de bayıldım :))

    YanıtlaSil
  2. Çiftlik ve Denizaltı :)

    YanıtlaSil
  3. Hepsi birbirinden güzel ama Haziran 2012 Banyo'ya bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. Hepsi birbirinden güzel olmuş ama en beğendiklerim, çiftlik, kış ve baharr, şahaaane :)

    YanıtlaSil
  5. hasat , ciftlik ve banyo favorilerimmmm :)))

    YanıtlaSil
  6. hepsi muhteşem güzell
    şu en güzel asla diyemem süper süper süper...

    YanıtlaSil
  7. Kış :) aslında çiftlik ve denizin altında'yı da çok beğendim ama, en çok beğendiğim kış :)

    YanıtlaSil
  8. ama hepsi.cok guzel secmek.cok zorrrr :/ ama.illaki birini secmemiz.gerekiyorsa birinco siraya denizaltini koyardim sonra hepsi.hepsiiii sirayla cok guzel diye secerdim ehuehu :)

    YanıtlaSil
  9. Hepsi birbirinden güzel:) Bahar harika görünüyor.Materyallere baktığımda en çok çiftlik temasını beğendim.
    Oyum; Kasım 2011 Çiftlik

    YanıtlaSil
  10. Selam, ben cakil8

    1 çiftlik
    2.okul
    3.denizin altında...
    bunlarda cocugun inceleyebileceği daha çok malzeme var gibi geldi bana o yüzden sevdim.
    Ama genel olarak hepsi başarılı ve bizlere fikir veriyor..
    Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  11. hepsi çok güzel olmuş ama okul daha bir güzel :)
    funda

    YanıtlaSil
  12. çiftlik, okul ve hasat ilk sırada ama hepsi harika :))

    YanıtlaSil
  13. hepsi birbirinden güzel :) illa seçmem gerekirdi birisini ama hasat ve okul arasında çok kararsız kaldım .2 sinide birinci seçtim :)) aslında çiftlik te çok güzel ama hasat ile yakın tema ve bazı malzemeler ikisindede kullanılmıştı. O yüzden çitfliği yazmadım :))

    YanıtlaSil
  14. Ellerinize sağlık hepsi birbirinden güzel. Favorilerim: kış, çiftlik ve bahar...

    YanıtlaSil
  15. çiftlik, banyo ve denizin altında en çok beğendiklerim.seçim yapmak çok zor. ellerine sağlık. ama favorim ÇİFTLİK..

    YanıtlaSil
  16. Hepsi çok güzel, emek harcanarak ortaya çıkmış. Bir tane değil, üç tane seçtim ben: Hasat, okul, çiftlik :)

    YanıtlaSil
  17. Benim favorim Almina:)
    Hepsibirbirinden güzel;
    1)Çiftlik
    2)Okul
    3)denizin altında

    YanıtlaSil
  18. Hasat
    Çiftlik
    Bahar

    Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  19. kesinlikle çiftlik diyorum ve inşallah hediye bize çıkar..:))

    YanıtlaSil
  20. birde bahar tabiki çimler çok orjinal

    YanıtlaSil
  21. bence mart 2012 bahar sade ama bir o kadar renkli çok güzel.

    YanıtlaSil
  22. kısa ve öz bir yorumum olacak; nisan 2012 gökkuşağı.

    YanıtlaSil
  23. hepsi çok güzel..
    benim oğlumun en çok ilgisini okul,çiflik ve denizaltı çekirdi.
    ben ise hepsine bayıldım..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  24. Ne diyeyim hepsine ayrı bayıldım ve ayakta alkışladım sizi, ama ben en çok Hasat olanı beğendim. Neden derseniz pek bi hüzünlü geldi bana :(

    YanıtlaSil
  25. hepsi çok güzel,benim favorim banyo ve çiftlik

    YanıtlaSil
  26. 1. Ciftlik 2. Bahar 3.okul
    Bu arada benim adim canan

    YanıtlaSil
  27. 1.bahar çok güzel
    2.çiftlik
    3.2011 yılbaşı

    YanıtlaSil
  28. bence de hepsi güzel ama en güzeli hasat...

    YanıtlaSil
  29. hepside çok güzel ama gökkuşağı ,okul,banyo çoook güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  30. Hepside cok guzel olmus ama ben en cok doga ile ilgili olan bahar, hasat ve Çiftliği beğendim :)) sevgiler...

    YanıtlaSil
  31. kesinlikle çiftlik

    ilknur karaoglu

    YanıtlaSil
  32. Hepsi birbirinden güzel oldu ama benim favorim bahar ve kış havuzları. Bende duyusal havuzlara bayılıyorum Ali Kemal den çok ben oynuyorum :D :D
    SEVGİLERRR...

    YanıtlaSil
  33. Okul ve denizaltında favorilerim

    YanıtlaSil
  34. hasat en beğendiğim oldu.
    çiftlik ve bahar da çok güzel

    YanıtlaSil
  35. En çok beğendiğim havuz HASAT oldu. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  36. Sevgili Deniz,
    Uyus oluyorum sana :)En çok , Hasat zamanı , gökkuşağı ve kış mevsimini beğendi Ela...
    Almına'ya kucak dolusu sevgiler,

    Zeyep Aslan

    YanıtlaSil
  37. Çiftlik ve okul;)

    YanıtlaSil
  38. çiftlik bence, çok beğendim
    elinize sağlık

    YanıtlaSil
  39. hepsi birbirinden güzel,ama denizaltı ve kış temalarına kanım pek ısındı,deniz kıyısıda 3.favorim,emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsi birbirinden güzel,ama denizaltı ve kış temalarına kanım pek ısındı,deniz kıyısıda 3.favorim,emeğine sağlık
      emirin annesi

      Sil
  40. ben en cok bahar i begenmistim. Bu baharda insallah benim minnak kuzuma yapacagim. Guzel fikirleriniz icin tesekkurler

    YanıtlaSil
  41. Haziran 2012 banyo olanı beğendim ben :)

    YanıtlaSil
  42. bu tatlı şeylerin arasından seçim yapmak çok zor.Hepsi birbirinden güzel ama hatırınız için seçmek gerekirsee ki bir tane ile yetinemeyeceğim...
    denizin altında
    deniz kıyısı
    bahar ve
    çiftlik benim için en tatlıları:)))
    sevgilerimle
    betül

    YanıtlaSil
  43. Bende en cok ciftlik ve hasati begendim. Cok yaraticisiniz

    YanıtlaSil
  44. Merhaba, iyi ki favorileri sormuşsunuz. Böylece hepsini toplu olarak görüp tekrar hayran kaldım her birine. Hepsinde çok güzel bi fikir, emek ve güzellik var. Çocuklar için de anlamlı ve faydalı. İyi ki yapmışsınız. Hepsini çok sevsem de en favorilerim Çiftlik ve Bahar sanırım. Yoksa Kış mi, gökkuşağı mı?
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  45. Banyo ve okul .... aslında hepsi hepsi :))

    YanıtlaSil
  46. cumhurıyet bayramı öznur ve kızı deniz

    YanıtlaSil
  47. uzun zamandır bloğunu takip ediyorum yılbaşı duyusal havuzunu bu blogdan görerek yaptım o kadar güzel çalışmlara yapıoyrsunki hayranlıkla izliyorum.çiftlik 29 ekim ve denizlerin altında favorilerim:)

    YanıtlaSil
  48. Hepsi birbiridnden guzel ama favorim bahar ve okul.

    YanıtlaSil
  49. bencede hepsi birbirinden güzelll ayırt etmiyorum sizi severek takip ediyorum..

    YanıtlaSil
  50. yaptıklarının hepsine bayılıyorum. Favorim ise Kasım 2011 çiftlik. Nedeni ise moon sand çok yaratıcı bir fikir. Bende ilk fırsatta denemeyi düşünüyorum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  51. Bir haftadır internet yoktu az daha kaçırıyormuşum. Sadece duyusal havuzlarla değil tüm aktiviteler ile bize ilham oluyorsunuz keşke sizin kadar olabilsem elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Duyusal havuzların hepsi birer sanat eseri adeta birini seçmek çok mümkün değil ama ilk bakışta gökkuşağı okul ve doğumgünü çok renkli ve ilgi çekici yoksa hepsi çok çok güzel iyi ki varsınız paylaşımlarınız devam etmesi dileği ile sevgiler

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...