28 Şubat 2013 Perşembe

Almina'nın Kitapları 77: Renklerle Oynayalım Dizisi

Bu güzel kitapları İdefixe’de tesadüf eseri buldum. İlk seferde kırmızı, mavi, sarı ve yeşil oyun kitabını aldım. Almina da ben de çok sevince geçen ay diğer renkleri de sipariş ettim. Set olarak satılsa belki daha hoş olur ama tek tek de almak avantajlı, fiyatları çok uygun kitapların. Maalesef  sadece İdefixe’de rastladım bu kitaplara. Kitaplarda hangi rengin kitabıysa o renk kullanılıyor. Çizgi alıştırmalarından boyamalara çeşitli aktiviteler var kitaplarda. Özellikle o rengi taşıyan nesneler seçilmiş. Sadece renk değil sayma alıştırmaları da yapılıyor. Biz her akşam bir sayfayı çalıştık. Gerçekten çok keyifli tavsiye ederiz.




Renklerle Oynayalım Dizisi (Kırmızı Oyun Kitabım- Mavi Oyun Kitabım- Sarı Oyun Kitabım- Yeşil Oyun Kitabım- Turuncu Oyun Kitabım- Pembe Oyun Kitabım- Mor Oyun Kitabım) 
Oya Ferzan Günal
Esin Yayınevi
+2

2 yorum:

  1. ne kadar güzel bir blog tebrik ederim sizi bütün gün blogu inceleceğim süper şeyler var ayrıca bu kitaplarda çok şeker görünüyor teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim hoşgeldiniz
      Sevgiler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...