5 Şubat 2013 Salı

Ocak: Kutuplar (Duyusal ve Aktiviteler ve Günlük Yaşam Becerileri)

DUYUSAL AKTİVİTELER

SAYI PUZZLE

Anneannemizin ayağı kırıldı, o yüzden biraz gecikmeli yazıyorum :(


HANGİSİNİN AYAK İZİ?


HANGİSİ FARKLI? 


BÜYÜK-KÜÇÜK 



DUYUSAL HAVUZ (SENSORY TUB) 

Detaylar burada

PEMBE KULE - KAHVERENGİ BASAMAK GENİŞLETİLMİŞ ÇALIŞMA #1 


AYNISINI YAP



GÜNLÜK YAŞAM BECERİLERİ

BUZLUĞA AKTARMA 

Penguenli buzluk bulmam çok hoş bir tesadüf oldu :) 



İKİ KABA EŞİT AKTARMA


GİYİNME ÇERÇEVESİ - FERMUAR

PDF’ler burada 

4 yorum:

  1. süpersiniz bayılıyorum yaptıklarınıza.birşey sormak istiyorum pembe kule ve kahverengi basamakları nerden aldınız.ayrıca ananeye geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ben pembe kule ve kahverengi basamakları montessori mail grubundan almıştım şimdi yine bir girişim başladı facebookta bununla ilgili bir de grup var http://www.facebook.com/groups/199818703474954/?fref=ts buralar ile iletişime geçebilirsiniz Sevgiler

      Sil
  2. pdf için teşekkürler. bende basamak ve kule için adres istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de teşekkür ederim sanırım yukarıda ki cevap sizin için de uygun olur. Sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...