7 Şubat 2013 Perşembe

Ocak:Kutuplar (Dil ve Matematik Aktiviteleri)

DİL

KUTUP HAYVANLARI EŞLEŞTİRME 

Eşleştirme kartlarını kendim hazırladım. Eğer edinmek isterseniz tarcinlikurabiyem@gmail.com adresine mail atarsanız size gönderebilirim. Google drive’a yükleyince boyutlarda sorun olabiliyor.



ÜÇ BOYUTLU EŞLEŞTİRME 


PENGUENİN "P"Sİ 

PDF buradan



MATEMATİK 

1 DEN 10 A 


Educa’nın bu müthiş puzzle’ı ne zamandır listemdeydi. Hazır 10′a kadar gelmişken geçen ay aldım. Almina ile epeydir çalışıyoruz. Çok keyifli yaparken kendimizi kaybediyoruz. Kesinlikle tavsiye ederim.



1-10 

PDF buradan



12 yorum:

  1. en üstteki hayvanlı kartları çok beğendim bulubilirsem oğluma alcam çok hoş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk resimdekileri kast ettiyseniz onları ben hazırladım sonra lamine ettim. İSterseniz gönderebilirim Sevgiler

      Sil
  2. pengueni boyadığınız boya tüplerini nerden aldınız acaba ben de onlardan arıyorum ama sadece yutrdışı sitelerinde görebildim markası nedir acaba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Easy painters bizimkiler bir ara bir kaç site de vardı ama şimdilerde rastlamadım geçen ay da aynı konu sorulmuştu bir arkadaşım yurt dışından getirtmiş. Oralarda tanıdık varsa daha ucuza alabilirsiniz.
      Sevgiler

      Sil
  3. Çok güzel çalışmalar yapmışsınız. Son çalışmayı bir kaç yerde gördüm bende hazırlayacağım oğlum için daha fırsat bulamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çalışmalarınızı yakından takip ediyorum.benim için yol göstericisiniz.ellerinize sağlık.kutup hayvanları dosyasını rica etsem bana da gönderir misiniz?songulgumusoglu@mynet.com

      Sil
  4. easy painters mothercare de var.sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Cok guzel olmus calismalariniz tebrik ederim.Rica etsem bana o ilk calismar gonderebilirmisiniz.Simdiden tesekkur ederim dagdevirenmeister@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. Cok guzel olmus calismalariniz tebrik ederim.Rica etsem bana o ilk calismar gonderebilirmisiniz.Simdiden tesekkur ederim dagdevirenmeister@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. www.marinekipman.com firması olarak vermiş olduğunuz bilgilerden dolayı teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...