14 Şubat 2013 Perşembe

Şubat Ayı Duyusal Havuzu (Sensory Tub): Şekiller


Şubat ayı konumuz şekiller ve dolaylı olarak (kalp şeklinden ötürü) Sevgililer Günü. Almina şekillerin hemen hepsini tanıyor (oval, beşgen gibiler dahil). Ancak yine de bir çalışma yapmanın yerinde olacağını düşündüm.  Şimdiye kadar hazırladığım en kolay ve basit duyusal havuz bu oldu. Bulduğumuz tüm şekilleri havuzumuza attık ve duyusal havuz oldu. Tabii sonrasında yerlerine yerleştirirken de ayrı bir aktivite yapmış olduk :)



2 yorum:

  1. merhaba,
    benim kizim 18 aylik ve yeni yeni biz de cesitli aktiviteler yapmaya basliyoruz. bir sorum olacak; siz aktivitelerinizi bir plan ya da kitap cercevesinde mi yapiyorsunuz yoksa cesitli kitap, bloglardan vs ayina uygun aktiviteleri uyarliyor musunuz? ben simdilik cesitli int.siteleri ve bşloglardan gordugum ve nehir'in ayina uygun olabilecek aktiviteleri eglence de katarak isin icine yaptirtmaya calisiyorum.
    bir sorum da duyusal havuzlarla ilgili.
    anladigim kadariyla her ay bir tema belirleyip bir duyusal havuz hazirliyorsunuz. Peki bu havuz 1 sefer ilgilenmesi oynamasi icin mi, yoksa o ay boyunca havuzunuz kurulu duruyor ve ara ara cikarip oynuyor musunuz?

    tesekkur ederim simdiden.
    tarcinli kurabiyenize sevgiler- benden ve nehir'den...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aktivitelerimizi önceden planlıyorum önce konu seçiyorum ve o konu üzerinde plan yapıyorum kimi zaman kendim buluyorum kimi zaman başka blog ve kaynaklardan faydalanıyorum. Duyusal havuz sorusuna gelince bu o ay ki havuz ile alakalı örneğin çiftlik o gün oynandı ve kaldırıldı çünkü hazırladığım moon sand ve mısırlar birbirine girdi ama deniz kıyısı bir ay boyunca kaldı istediği zaman oynadı. Bu konu ile ilgili detayları bu linkte bulabilirsiniz http://alminabeyaz.blogspot.com/search/label/S%C4%B1k%20sorulan%20sorular

      Bizden de size sevgiler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...