29 Mart 2013 Cuma

Ayın Çalışma Kitabı: Çok Yönlü Gelişimsel Eğitim Seti 1


Ya-Pa’nın bu kitabına D&R’ın internet sitesinde dolaşırken rastladım. Almina’nın okulunda yine Ya-Pa’nın bir seti kullanılıyor ancak bunu da alıp birlikte çalışalım diye düşündüm. Her akşam bir sayfasını çalıştık ve birlikte çok güzel zaman geçirdik. Aktiviteler kolaydan zora doğru bir sıra takip ediyor. Bu ay 1. kitabı çalıştık. Kitap sosyal, duygusal, bilişsel, dil, psikomotor gelişimlerini destekleyen çalışmalardan meydana geliyor. Ayrıca yaratıcılık ve özbakım becerilerinin de gelişmesini destekliyor. Her sayfa başındaki bir işaret ile hangi alanın çalışmasının yapıldığı belirtiliyor. Almina bu çalışmaları okuldan tanıdığı için keyifle yapıyor. Okulda yaptığı ve evde de ona bir sürü aktivite hazırladığım için belki gereksiz gelebilir ama televizyon izlemektense bir sayfa çalışma yapmak daha keyifli ve sağlıklı diye düşünüyorum. Bu seti kesinlikle tavsiye ederiz. Özellikle okula gitmeyen kurabiyelere.



7 yorum:

  1. ne güzelmiş, hemen ekleyeyim bu ayki listeme ;)
    Denizcim bende benzer bi uygulama yapiyorum akşamlari, tubikatin aktivite kitaplariyla çalisiyoruz böylece aksamki tv süresini kismis oluyoruz :)
    bu arada sizin aktivitelerinizide geriden takip ediyoruz.özellikle haftasonunu seçiyorum ,haftaiçi yeterince faaliyet yapiyorlar okulda dye..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hafta içi ancak böyle kitap çalışması yapıyoruz benim hazırladıklarımı haftasonu yapıyoruz biz de kitabı tavsiye ederim canım öperim Sevgiler

      Sil
  2. Merhaba,
    Bu kitabı biz de sizden görerek aldık.Gerçekten çok güzel bi kitaba benziyor.
    Yalnız sormak istediğim bir şey var.
    Kitapta herhangibir çıkartma olmamasına rağmen -çıkartma sayfasından bulun ve yapıştırın- gibi yönergeler var.Örn : 22.sayfayı siz nasıl çalıştınız ??
    Acaba bizim kitapta sorun mu var ?
    Yardımcı olursanız sevinirim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısınız bunu belirtmemiştim çıkartmalar 2. kitapta verilmiş ilk aldığımda ben de eksik mi acaba diye düşünmüştüm sonra 2. kitabı inceleyince fark ettim. Güzel çalışmalar dilerim
      Sevgiler

      Sil
    2. Açıklama için çok teşekkür ederim :)Bu arada ben Hadiye,eşimin hesabından yazdım size.3 yaşında bi kızım var.Bloğunuzu 1-2 aydır takip ediyorum ve sizden aldığım fikirler sayesinde ,kızımla harika zaman geçiriyoruz.
      Bol aktiviteli günler dilerim :)

      Sil
    3. Çok mutlu oldum Hadiye Hanım çok teşekkürler Sevgiler :)

      Sil
  3. ya-pa evet bu aklımdaydı,hatırlattıgın ıcın tesekkurler,en kısa zamanda almak ıstıyorum,bız de şiir cocuk kullanıyorduk onu da ıncelemek ıstersen tavsıye edebılırım,kurabıyeye kocaman opucukler,sevgıler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...