8 Nisan 2013 Pazartesi

Beni Böyle Sev...


İlk bölümden itibaren Almina ile çok severek izliyoruz Beni Böyle Sev dizisini. Her bölümde nostaljik bir şarkı ile klip yapıyorlar o hafta onu dinliyoruz, Almina oyunlarında hep Ayşem ve Çimen Göz'den bahsediyor, tekrarlarını bile izliyoruz böyle bir sevgi... Tesadüf Yönetmen Yardımcısı benim çocukluk arkadaşım, ablalarımız da arkadaşlardı. Bir bir imzalı fotoğraf istedik aslında sağ olsun arkadaşım sete davet etti bizi. Dün gittik. O kadar güzel bir gündü ki Almina için çok güzel bir anı oldu ben de hemen bloga da yazıp bu anı ölümsüzleştireyim dedim. Oyuncular tüm set ekibi Almina ünlüymüş gibi muamele gösterdi Almina yoğun ilgi karşısında şaşırdı sonra Ayşem rolünü oynayan Zeynep Camcı'nın yanına gittik Almina onu ekrandan tanıdığı için hemen yakınlık gösterdi kucağına oturdu o sırada Çimen Göz Alper Saldıran geldi  Almina'ya yola çıkarken de "Seni çimen göze götürüyoruz" demiştik ama pek inanmadı galiba sonra Çimen Göz'ü karşısında görünce bir minik şok yaşadı galiba sonra açıldı. Epey bir süre kaldık sette. Tüm set ekibine tekrar teşekkür ederiz. Onların o samimi ortamları kesinlikle diziye de yansıyor. İzlemediyseniz kesinlikle tavsiye ederiz. 





2 yorum:

  1. yaa ne kadar güzel olmuş.beni de götürürmüsünüz:) o diziyi çok çok seviyorum bende.umarım hep böyle güzel devam eder dizi.çok sevimli görünüyorlar fotoğraflarda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) talep çok
      evet umarım böyle güzel devam eder dizi
      Sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...