15 Nisan 2013 Pazartesi

Mart: Hava Olayları

DUYUSAL AKTİVİTELER

AYNISINI YAP 


HANGİSİ FARKLI


SAYI PUZZLE 

HAVA OLAYLARI PUZZLE


PEMBE KULE – KAHVERENGİ BASAMAK GENİŞLETİLMİŞ ÇALIŞMA #2


DUYUSAL HAVUZ -SENSORY TUB 


Detaylar burada 

GÜNLÜK YAŞAM BECERİLERİ

ÇİZGİ ÇALIŞMASI

CIMBIZ İLE AKTARMA


ÇIKARTMA


Bazen bazı şeyler insanın karşısına tesadüf eseri çıkıyor tıpkı bu çıkartmalar gibi. Bir süre önce başka şeylere bakarken karşıma çıktı. Hava Olaylarını yapmayı planladığım için de hemen aldım :)



 DİL 

GÖKKUŞAĞI

Resim burada

HAVA OLAYLARI EŞLEŞTİRME

PDF burada

MATEMATİK 

KAÇ DAMLA VAR?

1-10

Diğer PDF'ler burada

Geçen seneki çalışmalarımız burada ve burada 

4 yorum:

  1. Nasıl güzel aktiviteler bunlar, kızına en cok da sana bravo! biz de inşlah büyüyünce yaparız böyle kızımla. sevgiler.
    nihanni.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. çalışmalarınızı çok beğendim hayran kaldım çok güzel olmuşlar bol bol oyunlara :)

    YanıtlaSil
  3. deniz uzun zamandır guncellemedin blogu. merak ettim umarım iyisinizdir..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiyiz canım nisanda biraz keyif yaptık gezdik İnşallah yeniden başlayacağız yazacağım ben de :) ilgin için çok teşekkür ederim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...