16 Mayıs 2013 Perşembe

Anneler Günü

Bu sene bir ilk yaşadık. Almina okula gittiği için orada bir kutlama yapıldı. Bize şarkılar söylediler ve yaptıkları hediyeleri verdiler. Daha içeri girer girmez resim çerçevelerini gördüm ve gözlerim doldu. Gösterinin her anı göz yaşlarımı zor tuttum. Almina da ağlıyorum diye bana kızdı zaten :) O kadar tatlılardı ki… Anne olmak muhteşem bir şey. Yılın her anı zaten bu güzelliği dolu dolu yaşasak da böyle anlar daha da özel yapıyor.
Hediyeleri ise muhteşemdi ilk kez bir madalyam oldu. Bütün haftasonu madalyam ile Olimpiyat kazanmışım gibi dolaştım :) Almina da zaten bir hafta boyunca ne zaman aklına gelse sarıldı ve anneler günümü kutladı. Baba ile de bana parfüm ve ayakkabı almışlar. Zaten varlığı en büyük hediyem benim başka şeye ne gerek var.
Çok mutluyum ve seni çok seviyorum kurabiyelerin en tatlısı…



9 yorum:

  1. ay masallah en anlamlı en guzel hedıye ıste

    YanıtlaSil
  2. merhabalar benim oğlum 18 aylık ve yazılarınızı zevkle takip eidyorum. ben de kocaelide oturuyorum. okul tarafından çok güzel etkinlikler hazırlanmış. mutlu olmamak ve duygusallaşmamak elde değil. hangi okula gidiyor acaba Almina

    sevgiler,
    Ayşe

    YanıtlaSil
  3. Kolye takıldığı andaki mutlu ve gururlu ifade :) Süper

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlısınız!Allah bozmasın bu güzelliği:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım cümlemizin inşallah :)

      Sil
  5. Çok tatlısınız, Allah ayırmasın sizi :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...