14 Haziran 2013 Cuma

Mayıs Ayı Duyusal Havuzu (Sensory Tub) : Orman

Uzun süredir pek bir şey yapamıyoruz. Hava güzel olunca dışarı çıkıyoruz. Evde kalınca da yorgunluğumuzu atmaya çalışıyoruz sanırım. Bu duyusal havuzu da yapalı epey oldu ancak yazabiliyorum.  Konumuz: Orman. Çok severek hazırladım. İlk olarak bir kırtasiyede gördüğüm maket ağaçlardan aldım. Daha sonra bazı orman hayvanlarını aldım. Diğer malzemelerimiz vardı. Bir süre ağaçları nasıl zemine monte etmeliyim onu düşündüm. Maketler için satılan köpüklerden alacaktım ki zeminde keçe kullanıp bir de nehir yapmayı istedim. Sonra Almina’nın yeşil oyun hamuru ile ağaçlara destek yaptım.  Güzel bir orman oldu.
Havuzun içinde:
  • Ağaçlar
  • Meşe palamudu
  • Orman meyveleri ve yemişleri
  • Hayvanlar (Ayı, sincap, kirpi, kartal, tilki, ördek, balık, geyik)

Almina maalesef salı günü geniz eti ameliyatı olacak. Tekrar bir büyüme olmuş. Dualarınızı eksik etmezseniz çok mutlu edersiniz. Yarında yıl sonu gösterimiz var. Bir sonraki yazımda iyi haberler vermek dileği ile…

1 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun.İnşallah iyileşmiştir Almina.Dualarım sizinle.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...