5 Ekim 2013 Cumartesi

Pamuk Prenses'in Doğumgünü Partisi


 Almina bu sene doğum günü partsinde Pamuk Prenses olmak istedi. Ben de elma konseptli bir parti hazırlamaya çalıştım. Almina'nın kostümü hariç diğer tüm hazırlıkları kendim yaptım. Büyük bir keyifle hazırladım. 


 Bu fikri nerede gördüm hatırlamıyorum. En son bunu hazırladım canım laminasyom makinam ile... 


Süslemede elma kullanmak çok keyifliydi. Benim de Almina'nın da en sevdiği meyvedir ayrıca. Elma şekeri çok aradım ama bulamadım. Kendim yapmaya da açıkçası üşendim :) 


İçecek olarak elma suyu ikram ettik. Eşim "Elma suyu pek sevilmez içilmez" dediyse de çok sevildi böyle bir sunumda içilir diye düşünüyorum :) Etiketleri yine kendim hazırladım.


 Pamuk Prenses olursa bir ayna ve cadı olmaz mı? 


 Konuklarımıza bu minik şişeleri hediye olarak verdik. 


Pastamızı her zaman ki gibi Hoşgör pastahanesi yaptı. Tam da istediğim gibi oldu yemeye kıyamadık neredeyse... 



Tabakları da elma şekline getirdim :) 











Bu da partinin bir özeti :) 

video

Tatlı kuzum iyi ki doğmuş...Anne olmak o kadar güzel ki... Nice güzel senelere... 



9 yorum:

  1. Cooook sirin ve hos bir konsept olmus,bizede iyi fikir oldu,bazilarini kaullanabiliriz izininiz olursa! Almina nin yeni yasi kutlu olsun,mutlu saglikli bir ömür diliyorum ona,sevgiler canim...

    YanıtlaSil
  2. Süper olmuş tüm detyaları düşünmüşsünüz elinize sağlık:)
    Pamuk Prensese de musmutlu bir ömür dilerim...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Nice mutlu yıllara :) Çok eğlenceli ve farklı bir tarz olmuş, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Çok hoş. Daha nice yaşlara Almina....

    YanıtlaSil
  6. Bayıldım her bir ayrıntıya. Ellerin dert görmesin canım arkadaşım.Nice sağlıklı mutlu güzel yaşları olsun Almina'mın da . Allahım hayırlı mutlu bereketli şanslı bir ömür yazsın tatlı kuzuma :))

    YanıtlaSil
  7. Kırmızı konsepte ve pamukprensese bayıldımm..Daha nice senelere...SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  8. Maşallah Almina'ya, çok şirin gözüküyor her zamanki gibi.
    Partiniz ve detayları şahane olmuş. Benim kızım da bu yıl Pamuk Prenses Partisi istiyor. bakalım uğraşacağız biraz :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...