14 Kasım 2013 Perşembe

Almina'nın Kitapları 81: İlk Okuma - Ağaçlar



Uzun zaman olmuş Almina'nın kitaplarını yazmayalı. Bu arada çok kitap birikti demektir yazmadığımız. Çünkü sürekli kitap alıyoruz. Bu yüzden de yeni kitaplık aldık ve Almina'nın kitapları için ayrılan bölümü genişlettik. Ama yakında orası da yetmeyecek gibi. Zira ben de farklı bir alanda 2. kez yüksek lisansa başladım ve pek çok kitap aldım ve almaya da devam ediyorum. Neyse yeni çözümler bulacağız. 

Gelelim kitaba. Bu seriyi çok seviyorum. Niyetim seriyi tamamlamak. Biz de Kediler, Ayılar, Hava Durumu, Kurbağalar ve Penguenler var. Bu kitap da ağaçlar hakkında faydalı bilgiler kısa ve öz olarak verilmiş. Görselleri ile de ilgi çekici. Biz büyükler için bile ilginç bilgiler veriyor. +7 olarak gruplandırılsa da eğer çocuğunuz ile bizim yaptığımız gibi ağaçlardan ve ormandan bahsedecekseniz mutlaka almalı ve okumalısınız. 

İlk Okuma -Ağaçlar
Lisa Jane Gillespie
TÜBİTAK
+7

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...