15 Kasım 2013 Cuma

Ayın Konusu: Orman

Çok geç yazıyorum farkındayım. Ama bir miskinlik oldu ben de. Sonra da yoğunluk başladı eskisi gibi yazamıyorum. Ben 2. yüksek lisansıma ve lisansa başladım. Aslında doktora yapmak niyetindeydim. Ancak Üniversitemizde henüz beni m alanım da doktora programı açılmayınca Türk Dili ve Edebiyatında yüksek lisans yapmaya karar verdim. Kabul edildim ve dersler başlayınca çok sevdim. Bu sefer de Anadolu Üniversitesi ikinci üniversite olarak Türk Dili ve Edebiyatı Lisansına başladım. Bakalım bir heves başladım :) Bu arada Almina'nın okulu değişti. Yeni okulunun programı oldukça dolu. Bu yüzden bize pek bir şey kalmıyor. Ancak yine de yeniden duyusal havuzlarımıza geri dönmek istiyorum. Hatta Almina da istiyor. Önümüzdeki ay için güzel bir konu hazırlıyorum. Orman konusunda yaptıklarımıza dönersek:


 Duyusal havuzumuzu incelemiştik

Önce matematik çalışması yaptık. Bu aydan sonra artık 11-20 arasına başlasak iyi olacak çünkü Almina artık 10'a kadar olan kısmı öğrendi. 

Bitki - hayvanları ayırdık

Puzzle yaptık. Dilini yesinler :) 



Çizgi çalışması yaptık hem de atıştırdık :) 
Farklı olanı bulduk 
Hayvanların ayak izlerini eşleştirdik ve inceledik








Büyük  - küçük çalışması yaptık
Aynısını yaptık

Kozalak ve palamut topladık onları inceledik
Yaprak topladık, inceledik ve bir yaprak albümü hazırladık . Ağaçlar çıkartma kitabımıza bulduğumuz ağaçların çıkartmalarını yapıştırdık.



-Fotoğraf kötü :( maalesef -

Orman meyvelerini öğrendik :) 

PDF'ler burada

Orman meyveleri burada

6 yorum:

  1. Ozlemistik sizi ve aktivitelerinizi hosgeldiniz hayirli olsun azmine hayran oldum yilmadan okumak harika birsey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler ilginize Sevgiler... :))

      Sil
  2. hepsi şahane.. bilgiyi tamamlayıcı çalışmalarınız harika.. pdflerden hemen çıktı alıyorum.. teşekkür ederiz paylaşım için..

    YanıtlaSil
  3. resimlere nasıl yazınızı ekliyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. photoscape diye bir program var ücretsiz indirebilirsiniz Sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...